BibTex RIS Kaynak Göster

Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim

Yıl 1998, Cilt: 15 Sayı: 15, 295 - 304, 01.06.1998

Öz

Son on beş-yirmi yıldır, eğitim alanındaki değişim sürecinde, teknoloji bir can simidi gibi lanse edilmekte ancak gerekli ve yeterli bilgi, altyapı ve teknolojinin bir araç olduğu ve başarılı olunabilmesi için teknoloji destekli öğretimin çok sağlam öğrenme teorilerine ve teknolojinin uygun bir şekilde kullanılmasına bağlı olduğu gerçekleri gözardı edildiğinden, eğitimciler sürekli olarak hayal kırıklığına uğramakta, bu durum da eğitime olumlu bazı katkılarda bulunabilecek teknolojilerin dahi kabul görmemesine sebep olmaktadır. Bu makalede teknoloji ve değişim; teknolojinin eğitim üzerindeki etkisi; eğitim fakültelerine verilen yeni rol; öğretmen, öğrenci ve teknoloji ilişkisi; ve teknoloji kullanımı konusundaki görüşler aktarılmaya çalışılmaktadır.

Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim

Yıl 1998, Cilt: 15 Sayı: 15, 295 - 304, 01.06.1998

Öz

Son on beş-yirmi yıldır, eğitim alanındaki değişim sürecinde, teknoloji bir can simidi gibi lanse edilmekte ancak gerekli ve yeterli bilgi, altyapı ve teknolojinin bir araç olduğu ve başarılı olunabilmesi için teknoloji destekli öğretimin çok sağlam öğrenme teorilerine ve teknolojinin uygun bir şekilde kullanılmasına bağlı olduğu gerçekleri gözardı edildiğinden, eğitimciler sürekli olarak hayal kırıklığına uğramakta, bu durum da eğitime olumlu bazı katkılarda bulunabilecek teknolojilerin dahi kabul görmemesine sebep olmaktadır. Bu makalede teknoloji ve değişim; teknolojinin eğitim üzerindeki etkisi; eğitim fakültelerine verilen yeni rol; öğretmen, öğrenci ve teknoloji ilişkisi; ve teknoloji kullanımı konusundaki görüşler aktarılmaya çalışılmaktadır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Mustafa Zülküf Altan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 1998
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 15 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Altan, Y. D. D. M. Z. (1998). Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 15(15), 295-304.
AMA Altan YDDMZ. Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Haziran 1998;15(15):295-304.
Chicago Altan, Yrd. Doç. Dr. Mustafa Zülküf. “Eğitim Fakülteleri, Teknoloji Ve Değişim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15, sy. 15 (Haziran 1998): 295-304.
EndNote Altan YDDMZ (01 Haziran 1998) Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15 15 295–304.
IEEE Y. D. D. M. Z. Altan, “Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 15, sy. 15, ss. 295–304, 1998.
ISNAD Altan, Yrd. Doç. Dr. Mustafa Zülküf. “Eğitim Fakülteleri, Teknoloji Ve Değişim”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 15/15 (Haziran 1998), 295-304.
JAMA Altan YDDMZ. Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15:295–304.
MLA Altan, Yrd. Doç. Dr. Mustafa Zülküf. “Eğitim Fakülteleri, Teknoloji Ve Değişim”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 15, sy. 15, 1998, ss. 295-04.
Vancouver Altan YDDMZ. Eğitim Fakülteleri, Teknoloji ve Değişim. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1998;15(15):295-304.