Hizmet içi eğitim, işgörenlerin, içinde bulundukları topluma uyum sağlama, kişiliklerini geliştirme, mesleki yeterliklerini artırma, morallerini yükseltme, güdüleme, ilerleme ve yükselme gibi etkinlikleri içine alan bilgi, beceri ve tutumları kazandırma sürecidir. Bu çalışmada, hizmet içi eğitim programlarına yönelik öneriler, bu programın özellikleri, hizmet içi öğretmen eğitimi değerlendirilmesine ilişkin stratejiler ve hizmet içi eğitim ölçütleri üzerinde durulmuştur.
Hizmet içi eğitim, işgörenlerin, içinde bulundukları topluma uyum sağlama, kişiliklerini geliştirme, mesleki yeterliklerini artırma, morallerini yükseltme, güdüleme, ilerleme ve yükselme gibi etkinlikleri içine alan bilgi, beceri ve tutumları kazandırma sürecidir. Bu çalışmada, hizmet içi eğitim programlarına yönelik öneriler, bu programın özellikleri, hizmet içi öğretmen eğitimi değerlendirilmesine ilişkin stratejiler ve hizmet içi eğitim ölçütleri üzerinde durulmuştur.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 1996 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1996 Cilt: 6 Sayı: 6 |