BibTex RIS Kaynak Göster

Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri

Yıl 1995, Cilt: 1 Sayı: 1, 113 - 120, 01.02.1995

Öz

Bir örgütü tanıma etkinliği bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir... "Amaç" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Amaçlar, örgüte yön ve anlam sağlar, onlar bir örgütün varlık nedenidir-ler. Açık bir şekilde tanımlanmış örgütsel amaçlar, bir örgüt için çok büyük önem taşır. Yönetim alanyaanında amaçların önemini vurgulay-an İfadelere sıkça rastlanmaktadır (Amaçlar, örgüt etkinlikleri için birer danışma noktalarıdır. Amaçlar, eşgüdümlü etkinlikler için gereklidir gibi).

Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri

Yıl 1995, Cilt: 1 Sayı: 1, 113 - 120, 01.02.1995

Öz

Bir örgütü tanıma etkinliği bütün örgütleri açıklamakta kullanılan ortak kavramlardan hareket edilerek gerçekleştirilebilir... "Amaç" kavramı bu kavramlardan biri olarak değerlendirilebilir. Amaçlar, örgüte yön ve anlam sağlar, onlar bir örgütün varlık nedenidir-ler. Açık bir şekilde tanımlanmış örgütsel amaçlar, bir örgüt için çok büyük önem taşır. Yönetim alanyaanında amaçların önemini vurgulay-an İfadelere sıkça rastlanmaktadır (Amaçlar, örgüt etkinlikleri için birer danışma noktalarıdır. Amaçlar, eşgüdümlü etkinlikler için gereklidir gibi).

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Arş. Gör. Erdal Toprakçı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Toprakçı, A. G. E. (1995). Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 1(1), 113-120.
AMA Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Şubat 1995;1(1):113-120.
Chicago Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1, sy. 1 (Şubat 1995): 113-20.
EndNote Toprakçı AGE (01 Şubat 1995) Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1 1 113–120.
IEEE A. G. E. Toprakçı, “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 1, sy. 1, ss. 113–120, 1995.
ISNAD Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 1/1 (Şubat 1995), 113-120.
JAMA Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;1:113–120.
MLA Toprakçı, Arş. Gör. Erdal. “Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 1, sy. 1, 1995, ss. 113-20.
Vancouver Toprakçı AGE. Okul Örgütünün Amaçlar Açısından Kendine Özgü Yönleri. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;1(1):113-20.