BibTex RIS Kaynak Göster

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 9, 205 - 221, 01.02.2004

Kaynakça

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Yıl 2004, Cilt: 5 Sayı: 9, 205 - 221, 01.02.2004

Kaynakça

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.
Toplam 10 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Müge Elden Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2004
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Cilt: 5 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Elden, M. (2004). ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 5(9), 205-221.
AMA Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Şubat 2004;5(9):205-221.
Chicago Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5, sy. 9 (Şubat 2004): 205-21.
EndNote Elden M (01 Şubat 2004) ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 9 205–221.
IEEE M. Elden, “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”, Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 9, ss. 205–221, 2004.
ISNAD Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5/9 (Şubat 2004), 205-221.
JAMA Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5:205–221.
MLA Elden, Müge. “ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ”. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 5, sy. 9, 2004, ss. 205-21.
Vancouver Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004;5(9):205-21.