PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Yıl 2004, Cilt 5, Sayı 9, 205 - 221, 01.02.2004

Kaynakça

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.

ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ

Yıl 2004, Cilt 5, Sayı 9, 205 - 221, 01.02.2004

Kaynakça

  • GÜRÜZ, Demet. (1998), Reklam Yönetimi, Ege Üniversitesi Basımevi, İzmir.
  • HÜREL, Feridun. (2001), Eski Köye Yeni Adet, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • KOCABAŞ Füsun, ELDEN Müge. (1997), Reklamcılık Kavramlar, Kararlar, Kurumlar, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • KOCABAŞ, Füsun, ELDEN, Müge, YURDAKUL, Nilay. (1999), Reklam ve Halkla İlişkilerde Hedef Kitle, İletişim Yayınları, Birinci Baskı, İstanbul.
  • KOTLER, Phillip. (2000), Kotler ve Pazarlama, Çev: Ayşe Özyağcılar, Sistem Yayıncılık, İstanbul.
  • MATTELART, Armand. (1994), Reklamcılık, Çev: Fatoş Ersoy, İletişim Yayınları, İstanbul.
  • ODABAŞI, Yavuz, BARIŞ, Gülfidan. (2002), Tüketici Davranışı, MediaCat Kitapları, İstanbul.
  • OKAY, Ayla. (1999), Kurum Kimliği, MediaCat Yayınları, Ankara.
  • OKTAY, Mahmut. (1996), Halkla İlişkiler Mesleğinin İletişim Yöntem ve Araçları, Der Yayınları, İstanbul.
  • ÖCEL NİLÜFER. (1998), Ulusal Reklamcılar Uluslararası Reklamcılara Karşı, İ.Ü.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Müge ELDEN Bu kişi benim
Ege Üniversitesi, Fakültesi, Türkiye

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2004
Yayınlandığı Sayı Yıl 2004, Cilt 5, Sayı 9

Kaynak Göster

Bibtex @ { manassosyal640570, journal = {Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, issn = {1694-5093}, address = {kayahankucuk25@gmail.com}, publisher = {Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi}, year = {2004}, volume = {5}, number = {9}, pages = {205 - 221}, title = {ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ}, key = {cite}, author = {Elden, Müge} }
APA Elden, M. (2004). ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ . Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , 5 (9) , 205-221 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/manassosyal/issue/49970/640570
MLA Elden, M. "ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ" . Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2004 ): 205-221 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/manassosyal/issue/49970/640570>
Chicago Elden, M. "ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ". Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2004 ): 205-221
RIS TY - JOUR T1 - ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ AU - MügeElden Y1 - 2004 PY - 2004 N1 - DO - T2 - Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 205 EP - 221 VL - 5 IS - 9 SN - 1694-5093- M3 - UR - Y2 - 2023 ER -
EndNote %0 Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ %A Müge Elden %T ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ %D 2004 %J Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi %P 1694-5093- %V 5 %N 9 %R %U
ISNAD Elden, Müge . "ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ". Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 / 9 (Şubat 2004): 205-221 .
AMA Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004; 5(9): 205-221.
Vancouver Elden M. ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ. Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2004; 5(9): 205-221.
IEEE M. Elden , "ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ", Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 5, sayı. 9, ss. 205-221, Şub. 2004