Bibtex |
@ { manassosyal640570,
journal = {Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi},
issn = {1694-5093},
address = {kayahankucuk25@gmail.com},
publisher = {Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi},
year = {2004},
volume = {5},
number = {9},
pages = {205 - 221},
title = {ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ},
key = {cite},
author = {Elden, Müge}
} |
APA
|
Elden, M.
(2004).
ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, 5 (9) ,
205-221 .
Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/manassosyal/issue/49970/640570 |
MLA
|
Elden, M.
"ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ"
.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2004
): 205-221 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/manassosyal/issue/49970/640570>
|
Chicago
|
Elden, M.
"ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ".
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 5 (2004
): 205-221 |
RIS |
TY - JOUR
T1 - ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
AU - MügeElden
Y1 - 2004
PY - 2004
N1 - DO - T2 - Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
JF - Journal
JO - JOR
SP - 205
EP - 221
VL - 5
IS - 9
SN - 1694-5093-
M3 - UR - Y2 - 2023
ER -
|
EndNote |
%0 Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
%A Müge Elden
%T ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ
%D 2004
%J Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
%P 1694-5093-
%V 5
%N 9
%R %U |
ISNAD |
Elden, Müge
.
"ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ".
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
5
/
9
(Şubat 2004):
205-221
. |
AMA |
Elden M.
ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
2004;
5(9):
205-221.
|
Vancouver |
Elden M.
ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ.
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
2004;
5(9):
205-221.
|
IEEE |
M. Elden
,
"ULUSLARARASI REKLAMDA TÜKETİCİ DAVRANIŞINI ETKİLEYEN BİR FAKTÖR OLARAK KÜLTÜREL FARKLILIKLARIN ÖNEMİ",
Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi,
c. 5,
sayı. 9,
ss.
205-221, Şub. 2004 |