BibTex RIS Kaynak Göster

Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı

Yıl 2009, Sayı: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Öz

 

Kaynakça

  • Aaker, A. D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name” Free Press New York
Yıl 2009, Sayı: 15, 0 - 0, 01.07.2009

Öz

Kaynakça

  • Aaker, A. D. (1991). “Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name” Free Press New York
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Dilbilim
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Yeşim Ulusu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Sayı: 15

Kaynak Göster

APA Ulusu, Y. (2009). Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. Marmara İletişim Dergisi(15).
AMA Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. Temmuz 2009;(15).
Chicago Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 15 (Temmuz 2009).
EndNote Ulusu Y (01 Temmuz 2009) Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. Marmara İletişim Dergisi 15
IEEE Y. Ulusu, “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”, MİD, sy. 15, Temmuz 2009.
ISNAD Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi 15 (Temmuz 2009).
JAMA Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. 2009.
MLA Ulusu, Yeşim. “Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı”. Marmara İletişim Dergisi, sy. 15, 2009.
Vancouver Ulusu Y. Tüketicilerde Marka Güveni Yaratmada Önemli Bir Etken Mağaza İmajı. MİD. 2009(15).