BibTex RIS Kaynak Göster

Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?

Yıl 1994, Cilt: 6 Sayı: 6, 55 - 58, 25.03.2014

Öz

.

Yıl 1994, Cilt: 6 Sayı: 6, 55 - 58, 25.03.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ebru Özgen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 25 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1994 Cilt: 6 Sayı: 6

Kaynak Göster

APA Özgen, E. (2014). Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?. Marmara İletişim Dergisi, 6(6), 55-58.
AMA Özgen E. Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?. MİD. Mart 2014;6(6):55-58.
Chicago Özgen, Ebru. “Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?”. Marmara İletişim Dergisi 6, sy. 6 (Mart 2014): 55-58.
EndNote Özgen E (01 Mart 2014) Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?. Marmara İletişim Dergisi 6 6 55–58.
IEEE E. Özgen, “Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?”, MİD, c. 6, sy. 6, ss. 55–58, 2014.
ISNAD Özgen, Ebru. “Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?”. Marmara İletişim Dergisi 6/6 (Mart 2014), 55-58.
JAMA Özgen E. Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?. MİD. 2014;6:55–58.
MLA Özgen, Ebru. “Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?”. Marmara İletişim Dergisi, c. 6, sy. 6, 2014, ss. 55-58.
Vancouver Özgen E. Başarılı Basın Reklamı Nasıl Olmalıdır?. MİD. 2014;6(6):55-8.