Loading [MathJax]/extensions/MathMenu.js
1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri
Yıl 1995,
Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014
Zeynep Karahan
Yıl 1995,
Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014
Zeynep Karahan
Toplam 0 adet kaynakça vardır.
Kaynak Göster
APA |
Karahan, Z. (2014). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 57-80. |
|
AMA |
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. Nisan 2014;9(9):57-80. |
|
Chicago |
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9, sy. 9 (Nisan 2014): 57-80. |
|
EndNote |
Karahan Z (01 Nisan 2014) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi 9 9 57–80. |
|
IEEE |
Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri”, MİD, c. 9, sy. 9, ss. 57–80, 2014. |
|
ISNAD |
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (Nisan 2014), 57-80. |
|
JAMA |
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9:57–80. |
|
MLA |
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi, c. 9, sy. 9, 2014, ss. 57-80. |
|
Vancouver |
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9(9):57-80. |
|