BibTex RIS Kaynak Göster

1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014

Öz

.

Yıl 1995, Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Zeynep Karahan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Karahan, Z. (2014). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 57-80.
AMA Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. Nisan 2014;9(9):57-80.
Chicago Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9, sy. 9 (Nisan 2014): 57-80.
EndNote Karahan Z (01 Nisan 2014) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi 9 9 57–80.
IEEE Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri”, MİD, c. 9, sy. 9, ss. 57–80, 2014.
ISNAD Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9/9 (Nisan 2014), 57-80.
JAMA Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9:57–80.
MLA Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi, c. 9, sy. 9, 2014, ss. 57-80.
Vancouver Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9(9):57-80.