Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Marmara İletişim Dergisi
TR
PDF
Kütüphaneme Ekle
×
BibTex
RIS
Kaynak Göster
1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri
Yıl 1995
, Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014
Zeynep Karahan
Öz
.
Anahtar Kelimeler
-
Yıl 1995
, Cilt: 9 Sayı: 9, 57 - 80, 05.04.2014
Zeynep Karahan
Öz
Toplam
0
adet kaynakça vardır.
Ayrıntılar
Birincil Dil
Türkçe
Bölüm
Makaleler
Yazarlar
Zeynep Karahan
Bu kişi benim
Yayımlanma Tarihi
5 Nisan 2014
Yayımlandığı Sayı
Yıl 1995 Cilt: 9 Sayı: 9
Kaynak Göster
APA
Karahan, Z. (2014). 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi, 9(9), 57-80.
AMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. Nisan 2014;9(9):57-80.
Chicago
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi 9, sy. 9 (Nisan 2014): 57-80.
EndNote
Karahan Z (01 Nisan 2014) 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. Marmara İletişim Dergisi 9 9 57–80.
IEEE
Z. Karahan, “1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri”,
MİD
, c. 9, sy. 9, ss. 57–80, 2014.
ISNAD
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”.
Marmara İletişim Dergisi
9/9 (Nisan 2014), 57-80.
JAMA
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri.
MİD
. 2014;9:57–80.
MLA
Karahan, Zeynep. “1991 Erken Genel Seçimleri Ve Reklam Ajanslarının Etkileri”. Marmara İletişim Dergisi, c. 9, sy. 9, 2014, ss. 57-80.
Vancouver
Karahan Z. 1991 Erken Genel Seçimleri ve Reklam Ajanslarının Etkileri. MİD. 2014;9(9):57-80.
Makale Dosyaları
Tam Metin
Dergi Ana Sayfası
Arşiv
Cilt: 11 Sayı: 11
Cilt: 12 Sayı: 12
Cilt: 9 Sayı: 9
Cilt: 13 Sayı: 13
Cilt: 14 Sayı: 14
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.