BibTex RIS Kaynak Göster

AN APPROACH TO BRANDING OF UNIVERSITIES IN TURKEY

Yıl 2012, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - 0, 01.08.2012

Öz

Test for admission to higher education in our country is applied according to success of answering the tests instead of ability is time to choose university, the students define their priorities with the labels of universities while they choose the departments in parallel with their marks. The main goal of this study is to emphasize the importance of having brand value of universities determining the main
parameters which affect the choices of students and their parents who make university selection. In this connection, the
study was supported with an implementation which will be made dwelling on the label concept and university education in
our country.

TÜRKİYEDEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİNİN MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR YAKLAŞIM

Yıl 2012, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - 0, 01.08.2012

Öz

Ülkemizde uygulanan yükseköğretim kurumlarına giriş sınavları yetenek ve vizyondan öte yapılan testlere cevap verme başarısına göre yapılmaktadır. Orta öğretim ve lise eğitimlerinden sonra sıra üniversite seçimine geldiğinde öğrenciler puanlarına paralel bölümleri seçerken üniversitelerin sahip oldukları etiketlerle önceliklerini belirlemektedir. Devlet üniversite mi yoksa özel üniversite mi olacağı ise tamamıyla öğrencilerin ailelerin ekonomik düzeylerine göre şekillenmektedir. Bu çalışmanın temel amacı, üniversite tercihi yapan öğrenci ve ailelerin seçimlerini etkileyen temel parametrelerini
belirleyerek, üniversite kurumlarının marka değerine sahip olmasının önemini vurgulamaktır. Bu bağlamda marka kavramı
ve ülkemizdeki üniversite eğitimi üzerinde durularak yapılacak bir uygulama ile çalışma desteklenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA36ZE87KJ
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Zekiye Tamer Gencera Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Gencera, Z. T. (2012). TÜRKİYEDEKİ DEVLET ÜNİVERSİTELERİNİN MARKALAŞMASI ÜZERİNE BİR YAKLAŞIM. Mesleki Bilimler Dergisi (MBD), 1(3).