BibTex RIS Kaynak Göster

PREPARING STUDENTS FOR THE 21st CENTURY WITH SCHOOL LIBRARIES

Yıl 2015, Cilt: 45 Sayı: 208, 233 - 248, 01.10.2015

Öz

The nature of the school library service is affected by the changing goals
and priorities, budgetary considerations, staff expertise, teaching and technological
advances, collection developments, users, buildings, places, and national
librarianship of each of the national organizations involved in the partnership.
Today, our students now have access to a school library, and libraries all
over the world are looking toward searching more information. We need to be
sure that we are providing the right kind of space, resources, and services for all
of our users. This article showcase creative ways to ensure the continued viability
of school library programs and give practicing school librarians a chance to
learn the nuts and bolts of many innovative library programs.

OKUL KÜTÜPHANELERİYLE ÖĞRENCİLERİN 21.YÜZYILA HAZIRLANMASI

Yıl 2015, Cilt: 45 Sayı: 208, 233 - 248, 01.10.2015

Öz

Okul kütüphanelerinin hizmet yapısı amaçlar, bütçe olanakları,personel, teknolojik gelişmeler, koleksiyon, kullanıcı, bina, hizmet ortamları,değişen öncelikler ve ulusal kütüphaneciliğin yapısından etkilenmektedir.Günümüzde, öğrenciler okul kütüphanesine gelmekte ve orada daha fazla bilgiye ulaşım için çeşitli bilgi kaynaklarını kullanabilmektedir. Bu durumda,kütüphanelerin varlığını ortaya çıkartan gelişmeleri, ortamları, kaynakları vehizmetleri saptamamız gerekmektedir. Makalemiz okul kütüphanesi hizmetlerinde başarıyı yakalamak için temel ipuçlarını ortaya çıkartmaktadır.Gerçekleştirdiğimiz çalışmalar yardımıyla okul kütüphanecilerinin yenilikçikütüphane programları geliştirmeleri hedeflenmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA29CR56RS
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

H. İnci Önal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ekim 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2015 Cilt: 45 Sayı: 208

Kaynak Göster

APA Önal, H. İ. (2015). OKUL KÜTÜPHANELERİYLE ÖĞRENCİLERİN 21.YÜZYILA HAZIRLANMASI. Milli Eğitim Dergisi, 45(208), 233-248.