BibTex RIS Kaynak Göster

1924’TEN 2000’E KADAR UYGULANMIŞ OLAN İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ANALİZİ ve KARŞILAŞTIRILMASI

Yıl 2013, Cilt: 43 Sayı: 197, 180 - 208, 01.01.2013

Öz

Bu araştırmada, 1924’ten 2000’e kadar yayınlanmış olan İmam HatipLisesi Öğretim programları kronolojik olarak analiz edilmiş ve karşılaştırılmıştır. Bu nedenle çalışmada, tarama modeli içinde yer alan tarihsel yöntem; değerlendirme kısmında ise yorumlama metodu kullanılmıştır. Araştırmada tarihselyöntem kullanıldığından veri kaynakları, 1924’den günümüze yayınlanmış olankonu ile ilgili yazılı materyallerdir. Araştırma sonucunda 1924’ten 2000’e kadaryayınlanmış olan İmam Hatip Lisesi öğretim programlarının, amaçlarını mesleğe hazırlama açısından tam anlamıyla gerçekleştiremediği ortaya çıkmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA78DY57BP
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Fatih Çınar Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 43 Sayı: 197

Kaynak Göster

APA Çınar, F. (2013). 1924’TEN 2000’E KADAR UYGULANMIŞ OLAN İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ ANALİZİ ve KARŞILAŞTIRILMASI. Milli Eğitim Dergisi, 43(197), 180-208.