BibTex RIS Kaynak Göster

WEB TABANLI ÇOCUK HAKLARI EĞİTİMİ

Yıl 2013, Cilt: 43 Sayı: 198, 136 - 155, 01.05.2013

Öz

Bu çalışmanın amacı; ilköğretim sınıf öğretmenleri için, BirleşmişMilletler Çocuk Haklarına Dair Sözleşmenin 13. ve 28. maddelerinin öğretiminiamaçlayan bir eğitim programı hazırlamak, eğitim programını web tabanlı olarak uygulamak, sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre eğitim programının webtabanlı uygulamasını değerlendirmektir. Araştırmanın evrenini ilköğretimbirinci kademede görev yapan sınıf öğretmenleri oluşturmaktadır. İlköğretim sınıf öğretmenlerinden oluşan 47 kişilik bir araştırma grubundan, eğitim programın web tabanlı sunumunu değerlendirmek için anketler, görüşme formu, başarı testi ve senaryo ile veriler toplanmıştır. Veriler analizedildiğinde eğitim programına yönelik görüşlerin olumlu olduğu görülmüştür.Sınıf öğretmenleri eğitim programının web tabanlı uygulamasına ses ve dahaçok video eklenmesinin ve yazılı yönergelerin azaltılmasının etkili olacağınıbelirtmişlerdir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA54VH79AY
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Dilşat Peker Unal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 43 Sayı: 198

Kaynak Göster

APA Peker Unal, D. (2013). WEB TABANLI ÇOCUK HAKLARI EĞİTİMİ. Milli Eğitim Dergisi, 43(198), 136-155.