BibTex RIS Kaynak Göster

THE PROCESSES OF PEER BASED INTERVENTION PROGRAMS IN SCHOOLS

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 186, 8 - 26, 01.05.2010

Öz

The purpose of this study is to introduce the processes of peer based
intervention programs. Peer –based programs in schools, might be named as a
peer helping or peer counseling. These programs are required specifically
trained students, who gave knowledge and support. Firstly peer – based intervention
programs are introduced , discussed. and than, the programs and
practices processes are discussed in details. Finally, the ethic rules and principles
are discussed.

OKULLARDA AKRAN TEMELLİ PROGRAMLARIN UYGULANMA SÜRECİ

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 186, 8 - 26, 01.05.2010

Öz

Bu çalışmanın amacı, okullarda akran temelli programların uygulamasürecini tanıtmaktır. Akran temelli programlar, akran yardımcılığı ya da akrandanışmanlığı adı ile de anılabilmektedir. Bu programlar, belli bir konuda eğitim almış öğrencilerin yine kendi arkadaşlarına bilgi ve destek vermesini hedefler. Bu programlar akrandan akrana yardım hizmetini gerektirir. Makaledeöncelikle, akran yardımcılığı programları hakkında kısaca bilgi verilmiş, ardından programların uygulama süreci ayrıntılı olarak ele alınmıştır. Son olarak,akran yardımcılığı programlarında, eğitim veren danışmanların ve akran yardımcılığı hizmeti verecek olan öğrencilerin uyması gereken etik kurallar elealınmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA29CK64PY
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Aslı Taylı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 40 Sayı: 186

Kaynak Göster

APA Taylı, A. (2010). OKULLARDA AKRAN TEMELLİ PROGRAMLARIN UYGULANMA SÜRECİ. Milli Eğitim Dergisi, 40(186), 8-26.