Bu makalenin amacı TFRS 8 Faaliyet Bölümleri Standardının eğitim sektöründe uygulanabilirliğinin analiz edilmesidir. Makalede öncelikle bölümlere göre raporlamanın tarihsel süreci ve TFRS 8 Faaliyet Bölümleri Standardı anlatılmıştır. Standart kapsamda İstanbul başta olmak üzere on üç ilde eğitim veren yüksekokul üzerinde amprik bir çalışma yapılmıştır. Çalışmada özellikle standartta geçen sayısal veriler kullanılmış ve örnekler yardımıyla standardın Türkiye eğitim sektöründe uygulanması incelenmiştir. Ulaşılan sonuçlar çalışmada belirtilmiştir.
Bölüm | Makaleler |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Kasım 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 1 Sayı: 2 |