Ülkemizdeki özel sermayeli ticaret bankalarının (ÖSTB) sunulan bireysel internet bankacılığı (BİB) hizmetlerinin ve genelde diğer alternatif dağıtım kanallarının (mobil, palm, kiosk, TV Bankacılığı) incelenmesi...
Deniz, R. (2014). Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 18(1), 97-118.
AMA
Deniz R. Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;18(1):97-118.
Chicago
Deniz, Recep. “Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı Ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 18, sy. 1 (Mart 2014): 97-118.
EndNote
Deniz R (01 Mart 2014) Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18 1 97–118.
IEEE
R. Deniz, “Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 18, sy. 1, ss. 97–118, 2014.
ISNAD
Deniz, Recep. “Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı Ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 18/1 (Mart 2014), 97-118.
JAMA
Deniz R. Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18:97–118.
MLA
Deniz, Recep. “Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı Ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 18, sy. 1, 2014, ss. 97-118.
Vancouver
Deniz R. Türkiye’de Özel Sermayeli Ticaret Bankalarında Bireysel İnternet Bankacılığı ve Diğer Alternatif Dağıtım Kanalları. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;18(1):97-118.