Bu çalışma, etkin bir spor ayakkabısı pazarlama stratejisi oluşturabilmek için tüketici bölümlerinin oluşturulmasında çok boyutlu bir yaklaşım uygulanmasını önermektedir.
Arslan, M. (2014). Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 251-276.
AMA
Arslan M. Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;19(1):251-276.
Chicago
Arslan, Müge. “Spor Ayakkabısı Satınalma Ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, sy. 1 (Mart 2014): 251-76.
EndNote
Arslan M (01 Mart 2014) Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 251–276.
IEEE
M. Arslan, “Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, ss. 251–276, 2014.
ISNAD
Arslan, Müge. “Spor Ayakkabısı Satınalma Ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (Mart 2014), 251-276.
JAMA
Arslan M. Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:251–276.
MLA
Arslan, Müge. “Spor Ayakkabısı Satınalma Ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, 2014, ss. 251-76.
Vancouver
Arslan M. Spor Ayakkabısı Satınalma ve Kullanım Amaçlarına İlişkin Pazar Bölümlerinin Oluşturulması: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):251-76.