Günümüzün artan rekabet ve yeni rekabet koşullarında hızla artan iletişim olanakları, hedef kitleye en etkin şekilde ve doğru kanaldan ulaşmayı ve bunu yaparken maliyetleri düşürmeyi bir zorunluluk haline getirmektedir. Değişen bu pazar dinamikleri karşısında, tüketicilerin artan iletişim beklentilerini, işletim iletişim konusundaki stratejilerini etkilemiş ve bunun doğal bir sonucu olarak da pazarlama iletişimi kavramı gündeme gelmiştir.
Pirtini, S., & Tığlı, M. (2014). Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 297-308.
AMA
Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;19(1):297-308.
Chicago
Pirtini, Serdar, ve Mehmet Tığlı. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, sy. 1 (Mart 2014): 297-308.
EndNote
Pirtini S, Tığlı M (01 Mart 2014) Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 297–308.
IEEE
S. Pirtini ve M. Tığlı, “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, ss. 297–308, 2014.
ISNAD
Pirtini, Serdar - Tığlı, Mehmet. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (Mart 2014), 297-308.
JAMA
Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:297–308.
MLA
Pirtini, Serdar ve Mehmet Tığlı. “Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi Ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, 2014, ss. 297-08.
Vancouver
Pirtini S, Tığlı M. Bütünleşik Pazarlama İlişkisi Çerçevesinde Fiyat İletişimi ve Yüksek-Düşük FiyatDüzeylerinin Çağrışımları Üzerine Bir Odak Grup Çalışması. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):297-308.