Globalleşmenin bir nicel bir de nitel yönünden söz edilebilir. Nicelik yönünden ticaret, sermaye akımları, yatırımlar ve insanların ülkeler arasındaki dolaşımında meydana gelen artışı ifade etmekte olup, nitel yönden siyasal, iktisadi ve sosyal süreçleri içermektedir.
Babataş, G. (2014). Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 19(1), 309-315.
AMA
Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;19(1):309-315.
Chicago
Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 19, sy. 1 (Mart 2014): 309-15.
EndNote
Babataş G (01 Mart 2014) Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19 1 309–315.
IEEE
G. Babataş, “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, ss. 309–315, 2014.
ISNAD
Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 19/1 (Mart 2014), 309-315.
JAMA
Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19:309–315.
MLA
Babataş, Gönül. “Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 19, sy. 1, 2014, ss. 309-15.
Vancouver
Babataş G. Globalleşme Sürecinde Reklamın Kültüre Etkisi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;19(1):309-15.