Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2008, Cilt: 25 Sayı: 2, 535 - 564, 11.03.2015

Öz

-

Kaynakça

  • -

Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye' deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma

Yıl 2008, Cilt: 25 Sayı: 2, 535 - 564, 11.03.2015

Öz

.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Carsten Baumgarth Bu kişi benim

Gülpınar Schneider Bu kişi benim

Bahar Ceritoğlu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 6 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 25 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Baumgarth, C., Schneider, G., & Ceritoğlu, B. (2015). Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 535-564.
AMA Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;25(2):535-564.
Chicago Baumgarth, Carsten, Gülpınar Schneider, ve Bahar Ceritoğlu. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, sy. 2 (Mart 2015): 535-64.
EndNote Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B (01 Mart 2015) Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 535–564.
IEEE C. Baumgarth, G. Schneider, ve B. Ceritoğlu, “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, ss. 535–564, 2015.
ISNAD Baumgarth, Carsten vd. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (Mart 2015), 535-564.
JAMA Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:535–564.
MLA Baumgarth, Carsten vd. “Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ Deki Temel, Premium Ve Lüks Markaların Faydaları Ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, 2015, ss. 535-64.
Vancouver Baumgarth C, Schneider G, Ceritoğlu B. Lüks Markalar Gerçekten Güçlü Markalar mı? Türkiye’ deki Temel, Premium ve Lüks Markaların Faydaları ve Marka Güçlerine İlişkin Ampirik Bir Çalışma. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):535-64.