APA |
Sezgin, M., Haşıloğlu, S., & Zerenler, M. (2015). Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 721-742. |
|
AMA |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;25(2):721-742. |
|
Chicago |
Sezgin, Mete, Selçuk Haşıloğlu, ve Muammer Zerenler. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, sy. 2 (Mart 2015): 721-42. |
|
EndNote |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M (01 Mart 2015) Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 721–742. |
|
IEEE |
M. Sezgin, S. Haşıloğlu, ve M. Zerenler, “Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, ss. 721–742, 2015. |
|
ISNAD |
Sezgin, Mete vd. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (Mart 2015), 721-742. |
|
JAMA |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:721–742. |
|
MLA |
Sezgin, Mete vd. “Pazarlama Ambalajlama Ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, 2015, ss. 721-42. |
|
Vancouver |
Sezgin M, Haşıloğlu S, Zerenler M. Pazarlama Ambalajlama ve Un Mamulü Ambalajının Müşteri Üzerindeki İmajını Belirlemeye Yönelik Bulanık Mantık Yaklaşımı. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):721-42. |
|