Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2008, Cilt: 25 Sayı: 2, 847 - 862, 11.03.2015

Öz

-

Kaynakça

  • (www.tuik.gov.tr), Türkiye Ġstatistik Kurumu
  • (www.tk.gov.tr), Telekomünikasyon Kurumu
  • (www.tk.gov.tr/etkinlikler), 17-20.Ocak 2008, Telekomünikasyon Kurumu SinerjiTürk’08 Konferansı
  • AYKAÇ, D., S., Ö.; Eryarsoy, E.; Kasap, N.; Kervenoael, R. D (2007). “Türkiye’de E-Devlet Hizmetleri için Mobil Telefonların Kullanımı”, www.people.sabanciuniv.edu.tr
  • BAĞDADĠOĞLU, N. Ve Çetinkaya, M. (2007). “Sequencing in Telecommunications Reform: A Rewiew of EU and Turkish Experience”, Turkish Telecommunications Reform 2007
  • BURNHAM, J. B. (2006). “Telecommunications Policy in Turkey: Restructuring for Economic Growth”, European Union Center of Excellence European Studies Center, University of Pittsburgh, Policy Paper No:11, November 2006
  • SIRT, Timur, 2008, “Dünyadaki Her Altı KiĢiden Biri 2007’de Cep Telefonu Satın Aldı”, Sabah Gazetesi, 17.02.2008
  • Hürriyet Gazetesi, 24. 05. 2008
  • (www.ntvmsnbc.com7news/430726), 24.01.2008, “Ayda Bir Milyondan Fazla Cep Telefonu Satılıyor”.
  • SEN, A. (2006). Brand Loyalty Effect On Consumer Buying Behaviour For Mobil Phones, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, SBE
  • www.marketingturkiye.com, 24. Ocak. 2008

Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)

Yıl 2008, Cilt: 25 Sayı: 2, 847 - 862, 11.03.2015

Öz

.

Kaynakça

  • (www.tuik.gov.tr), Türkiye Ġstatistik Kurumu
  • (www.tk.gov.tr), Telekomünikasyon Kurumu
  • (www.tk.gov.tr/etkinlikler), 17-20.Ocak 2008, Telekomünikasyon Kurumu SinerjiTürk’08 Konferansı
  • AYKAÇ, D., S., Ö.; Eryarsoy, E.; Kasap, N.; Kervenoael, R. D (2007). “Türkiye’de E-Devlet Hizmetleri için Mobil Telefonların Kullanımı”, www.people.sabanciuniv.edu.tr
  • BAĞDADĠOĞLU, N. Ve Çetinkaya, M. (2007). “Sequencing in Telecommunications Reform: A Rewiew of EU and Turkish Experience”, Turkish Telecommunications Reform 2007
  • BURNHAM, J. B. (2006). “Telecommunications Policy in Turkey: Restructuring for Economic Growth”, European Union Center of Excellence European Studies Center, University of Pittsburgh, Policy Paper No:11, November 2006
  • SIRT, Timur, 2008, “Dünyadaki Her Altı KiĢiden Biri 2007’de Cep Telefonu Satın Aldı”, Sabah Gazetesi, 17.02.2008
  • Hürriyet Gazetesi, 24. 05. 2008
  • (www.ntvmsnbc.com7news/430726), 24.01.2008, “Ayda Bir Milyondan Fazla Cep Telefonu Satılıyor”.
  • SEN, A. (2006). Brand Loyalty Effect On Consumer Buying Behaviour For Mobil Phones, Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, SBE
  • www.marketingturkiye.com, 24. Ocak. 2008
Toplam 11 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Gülnur İçli Bu kişi benim

Adil Oğuzhan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 13 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 25 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA İçli, G., & Oğuzhan, A. (2015). Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 25(2), 847-862.
AMA İçli G, Oğuzhan A. Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;25(2):847-862.
Chicago İçli, Gülnur, ve Adil Oğuzhan. “Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 25, sy. 2 (Mart 2015): 847-62.
EndNote İçli G, Oğuzhan A (01 Mart 2015) Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25 2 847–862.
IEEE G. İçli ve A. Oğuzhan, “Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, ss. 847–862, 2015.
ISNAD İçli, Gülnur - Oğuzhan, Adil. “Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 25/2 (Mart 2015), 847-862.
JAMA İçli G, Oğuzhan A. Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25:847–862.
MLA İçli, Gülnur ve Adil Oğuzhan. “Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma)”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 25, sy. 2, 2015, ss. 847-62.
Vancouver İçli G, Oğuzhan A. Cep Telefonu Marka Tercihinde Etkili Olan Faktörler (Kırıkkale Üniversitesi Meslek Yüksekokulu Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma). Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;25(2):847-62.