Günümüzde, tarihsel süreç içerisinde, merkez bankalarının uygulaması ve taktiklerinde çok belirgin farklılıklar ve yenilikler gözlenmektedir. Öncelikli araç, faiz olmaya başlamıştır. Kısa dönemli faizlerin değiştirilmesi yolu ile para politikalarına yön verme daha fazla önem kazanmıştır. Bunda dalgalı kurların öne çıkması, faizin merkez bankası parasal tabanından M'lere ve enflasyona uzanan aktarım mekanizması içindeki rolünün fazlalaşması, faizin kısa vadede ayarlama kolaylığı başlıca nedenler olarak öne çıkmaktadır. Türkiye'de 1990'lı ve 2000'li yıllardaki para politikası uygulamalarında da bu değişmeyi saptamak mümkündür.
Eroğlu, N. (2015). TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 23-42.
AMA
Eroğlu N. TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;26(1):23-42.
Chicago
Eroğlu, Nadir. “TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2015): 23-42.
EndNote
Eroğlu N (01 Mart 2015) TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 23–42.
IEEE
N. Eroğlu, “TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, ss. 23–42, 2015.
ISNAD
Eroğlu, Nadir. “TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (Mart 2015), 23-42.
JAMA
Eroğlu N. TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:23–42.
MLA
Eroğlu, Nadir. “TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, 2015, ss. 23-42.
Vancouver
Eroğlu N. TÜRKİYE’DE 1990’LI VE 2000’Lİ YILLARDA PARA POLİTİKALARI. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):23-42.