BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 225 - 238, 11.03.2015

PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 225 - 238, 11.03.2015
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Serdar Pirinti

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 8 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Pirinti, S. (2015). PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 225-238.
AMA Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;26(1):225-238.
Chicago Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2015): 225-38.
EndNote Pirinti S (01 Mart 2015) PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 225–238.
IEEE S. Pirinti, “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, ss. 225–238, 2015.
ISNAD Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (Mart 2015), 225-238.
JAMA Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:225–238.
MLA Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, 2015, ss. 225-38.
Vancouver Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):225-38.