APA |
Pirinti, S. (2015). PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 225-238. |
|
AMA |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;26(1):225-238. |
|
Chicago |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2015): 225-38. |
|
EndNote |
Pirinti S (01 Mart 2015) PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 225–238. |
|
IEEE |
S. Pirinti, “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, ss. 225–238, 2015. |
|
ISNAD |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (Mart 2015), 225-238. |
|
JAMA |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:225–238. |
|
MLA |
Pirinti, Serdar. “PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, 2015, ss. 225-38. |
|
Vancouver |
Pirinti S. PAZARLAMADA YENİ EĞİLİMLER AÇISINDAN VİZYON YÖNETİMİ VE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİNDE REKABET AVANTAJI YARATMA. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):225-38. |
|