BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 157 - 190, 11.03.2015

Kaynakça

  • ITO, H. ve D. Lee, “Comparing the Impact of the September 11 Terrorist Attacks on U.S. Airline Demand”, International Journal of the Economics of Business, Vol: 12(2), 2005, s. 225– 249. OLALI, Hasan. Para-Ziraat, Sanayi-Ulaştırma Dış Ticaret-İç Ticaret Ekonomisi, İzmir, Memleket Matbaası, 1966 OUM, T.H. ve diğerleri, “A Survey of Recent Estimates of Price Elasticities of Demand for Transport”, World Bank Working Paper, Washington D.C. 1990, WPS359 ÖNEN, Vahap. “Sivil havayolu Taşımacılığında Pazar Payının Artırılmasına Yönelik Rekabetçi Stratejilerin Geliştirilmesi”, İstanbul, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). ÖZER, Hüseyin. Nitel Değişkenli Ekonometrik Modeller: Teori ve Bir Uygulama, Ankara, Nobel Yayıncılık, 2004. PİNDYCK, R. S. ve D.L. Rubinfeld, Econometric Models and Economic Forecasts, 3rd Ed., McGraw-Hill, Inc., New York, 1991, s. 281 STRASZHEİM, M.R. “Airline Demand Functions in the North Atlantic and Their Pricing Implications” Journal of Transport Economics and Policy, Vol: 12, 1978, s. 179- 195. TÜBİTAK, “Vizyon 2023 Ulaştırma ve Turizm Paneli Raporu”, Ankara, 2003, s. 9, http://www.vizyon2023.com/teknolojiongorusu/paneller/ulastirmaveturizm/rap orlar/utp_son_surum.pdf, Erişim Tarihi (03.05.2007). TÜMERTEKİN, Erol ve Nazmiye Özgüç, Ekonomik Coğrafya-Küreselleşme ve Kalkınma, İstanbul, Çantay Yayınları, 1999 WİNDMEIJER, F. “Goodness of Fit Measures in Binary Choice Models”, Econometric Reviews, 1995, s. 101-116. YAMANE, Taro. Statistics: An Introductory Analysis, Harper &Row, New York, 1967, s. 886, aktaran Orhan İdil, İşletmeler İçin Genel İstatistik, Cilt: 1, İşletme Fakültesi Yayın No: 207, İstanbul, 1989, s. 242.

GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 157 - 190, 11.03.2015

Kaynakça

  • ITO, H. ve D. Lee, “Comparing the Impact of the September 11 Terrorist Attacks on U.S. Airline Demand”, International Journal of the Economics of Business, Vol: 12(2), 2005, s. 225– 249. OLALI, Hasan. Para-Ziraat, Sanayi-Ulaştırma Dış Ticaret-İç Ticaret Ekonomisi, İzmir, Memleket Matbaası, 1966 OUM, T.H. ve diğerleri, “A Survey of Recent Estimates of Price Elasticities of Demand for Transport”, World Bank Working Paper, Washington D.C. 1990, WPS359 ÖNEN, Vahap. “Sivil havayolu Taşımacılığında Pazar Payının Artırılmasına Yönelik Rekabetçi Stratejilerin Geliştirilmesi”, İstanbul, Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003, (Yayınlanmamış Doktora Tezi). ÖZER, Hüseyin. Nitel Değişkenli Ekonometrik Modeller: Teori ve Bir Uygulama, Ankara, Nobel Yayıncılık, 2004. PİNDYCK, R. S. ve D.L. Rubinfeld, Econometric Models and Economic Forecasts, 3rd Ed., McGraw-Hill, Inc., New York, 1991, s. 281 STRASZHEİM, M.R. “Airline Demand Functions in the North Atlantic and Their Pricing Implications” Journal of Transport Economics and Policy, Vol: 12, 1978, s. 179- 195. TÜBİTAK, “Vizyon 2023 Ulaştırma ve Turizm Paneli Raporu”, Ankara, 2003, s. 9, http://www.vizyon2023.com/teknolojiongorusu/paneller/ulastirmaveturizm/rap orlar/utp_son_surum.pdf, Erişim Tarihi (03.05.2007). TÜMERTEKİN, Erol ve Nazmiye Özgüç, Ekonomik Coğrafya-Küreselleşme ve Kalkınma, İstanbul, Çantay Yayınları, 1999 WİNDMEIJER, F. “Goodness of Fit Measures in Binary Choice Models”, Econometric Reviews, 1995, s. 101-116. YAMANE, Taro. Statistics: An Introductory Analysis, Harper &Row, New York, 1967, s. 886, aktaran Orhan İdil, İşletmeler İçin Genel İstatistik, Cilt: 1, İşletme Fakültesi Yayın No: 207, İstanbul, 1989, s. 242.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Aysel Erciş Bu kişi benim

Şükrü Yapraklı Bu kişi benim

Polat Can Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 10 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Erciş, A., Yapraklı, Ş., & Can, P. (2015). GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 157-190.
AMA Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;26(1):157-190.
Chicago Erciş, Aysel, Şükrü Yapraklı, ve Polat Can. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2015): 157-90.
EndNote Erciş A, Yapraklı Ş, Can P (01 Mart 2015) GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 157–190.
IEEE A. Erciş, Ş. Yapraklı, ve P. Can, “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, ss. 157–190, 2015.
ISNAD Erciş, Aysel vd. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (Mart 2015), 157-190.
JAMA Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:157–190.
MLA Erciş, Aysel vd. “GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, 2015, ss. 157-90.
Vancouver Erciş A, Yapraklı Ş, Can P. GÜÇLÜ VE GÜÇSÜZ MARKALARDA MARKA BİLGİSİ, MARKA İLİŞKİLERİ VE SATIN ALMA DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ FARKLILIKLARIN İNCELENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):157-90.