İşletmeleri özellikle coğrafi verileri de sisteme entegre ederek herhangi bir
konuda karar vermelerinde destekleyen bir uygulama olan Coğrafi Pazarlama risk
analizinde de kullanılabilir. Bir Coğrafi Enformasyon Sistemi olan Coğrafi
Pazarlama uygulamasında risk analizi için yazılım ve donanımın ötesinde en önemli
bileşen olan coğrafi veriler kullanılır. Şimdiye değin karşılaşılan uygulamalarda
Coğrafi Pazarlamanın sigortacılıkta afet yönetimi kapsamında risk analizinde
kullanıldığı görülmektedir. Bu çalışmada Coğrafi Pazarlamanın bankacılık ve
sigortacılık sektöründe de müşteri güvenilirliğine bağlı risklerin
değerlendirilmesinde kullanılabileceği gösterilecektir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 11 Mart 2015 |
Gönderilme Tarihi | 4 Mart 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 28 Sayı: 1 |
Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.