BELGE, Murat. “Türkiye’de Gündelik Hayat”, Cumhuriyet Dönemi Türkiye Ansiklopedisi, Cilt 3, 1983, İstanbul, İletişim Yayınları.
BENJAMİN, Walter. Pasajlar. Çev: Ahmet Cemal. İst: Yapı Kredi Yay. 1993.
BÜKEN, Gülriz. “Amerikan Popüler Kültürünün Türkiye’de Yayılışına Karşı Tepkisel Düşünceler”, Doğu-Batı, Yıl:4, Sayı:15, 2001, ss 41-43.
BOCOCK, Robert. Tüketim, Çev. İrem Kutluk, Ankara, Dost Yayınları, 1997.
DAĞTAŞ, Banu. Reklamı Okumak, Ankara, Ütopya Yayınları, 2003.
FEATHERSTONE, Mike. Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çev. Mehmet Küçük, İstanbul, Ayrıntı Yayınları.
FISKE, John. “Shopping for Pleasure Malls, Power and Resistance”, The Consumer Society Reader, ed. Juliet Schor, Douglas B. Holt, The New Press, New York, 2000. pp. 306–331.
GURBİLEK, Nurdan. Vitrinde Yaşamak, İstanbul, Metis Yayınları, 1992.
KELLNER, Dauglas-J. Harms. “Toward A “Critical Theory of Advertising”,http://www.uta.edu/huma/illuminations/kell6.htm, (25.10.2003).
KIRAY, Mübeccel, “Modern Şehirlerin Gelişmesi ve Türkiye’ye Has Bazı Eğilimler, Toplumbilim Yazıları, No:7, Ankara, Gazi niversitesi Yayınları.
KONGAR, Emre. 12 Eylül Kültürü, 3. Baskı, İstanbul, Remzi Kitabevi.
MELLER, Elizabeth Helen. Leisure and the Changing City 1870-1914, Londra: Routledge and Paul, 1976.
OSKAY, Ünsal. “Kent ve Kentlilik Üzerine”, Varlık, Sayı: 1036, Ocak 1994, ss. 2-7.
OSKAY, Ünsal. XIX. Yüzyıldan Günümüze Kitle İletişiminin Kültürel İşlevleri. Ankara: A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları: 495. 1982.
SIMMEL, Georg. “Metropol ve Zihinsel Yaşam”, Çev. Celal A. Kanat, Defter, Sayı:16, Nisan-Temmuz 1991.
SLATER, Don. “ Going Shopping: Markets, Crowds and Consumption”, ed. Roger Rosenblatt. Consuming Desires: Consumption, Culture and the Pursuit of Happiness, 1993, Washington, Island Press.
TUNÇ, Ayfer. “Yoksunluktan yoksulluğa”, Birikim, Aralık 2001- Ocak 2002, ss. 50-54.
VOYCE, Malcolm.“Shopping Malls in Australia”, Journal of Sociology, Vol. 42, No: 3, 2006, pp. 269–286.
WILLIAMS, Rosalind. “The Dream of Mass Consumption, ed. Chandra Mukerji-Micheal Schudson, Rethinking Popular Culture: Contemproray Perspectives in Cultural Studies, 1991, California, California University Press, ss. 198-204.
BELGE, Murat. “Türkiye’de Gündelik Hayat”, Cumhuriyet Dönemi Türkiye Ansiklopedisi, Cilt 3, 1983, İstanbul, İletişim Yayınları.
BENJAMİN, Walter. Pasajlar. Çev: Ahmet Cemal. İst: Yapı Kredi Yay. 1993.
BÜKEN, Gülriz. “Amerikan Popüler Kültürünün Türkiye’de Yayılışına Karşı Tepkisel Düşünceler”, Doğu-Batı, Yıl:4, Sayı:15, 2001, ss 41-43.
BOCOCK, Robert. Tüketim, Çev. İrem Kutluk, Ankara, Dost Yayınları, 1997.
DAĞTAŞ, Banu. Reklamı Okumak, Ankara, Ütopya Yayınları, 2003.
FEATHERSTONE, Mike. Postmodernizm ve Tüketim Kültürü, Çev. Mehmet Küçük, İstanbul, Ayrıntı Yayınları.
FISKE, John. “Shopping for Pleasure Malls, Power and Resistance”, The Consumer Society Reader, ed. Juliet Schor, Douglas B. Holt, The New Press, New York, 2000. pp. 306–331.
GURBİLEK, Nurdan. Vitrinde Yaşamak, İstanbul, Metis Yayınları, 1992.
KELLNER, Dauglas-J. Harms. “Toward A “Critical Theory of Advertising”,http://www.uta.edu/huma/illuminations/kell6.htm, (25.10.2003).
KIRAY, Mübeccel, “Modern Şehirlerin Gelişmesi ve Türkiye’ye Has Bazı Eğilimler, Toplumbilim Yazıları, No:7, Ankara, Gazi niversitesi Yayınları.
KONGAR, Emre. 12 Eylül Kültürü, 3. Baskı, İstanbul, Remzi Kitabevi.
MELLER, Elizabeth Helen. Leisure and the Changing City 1870-1914, Londra: Routledge and Paul, 1976.
OSKAY, Ünsal. “Kent ve Kentlilik Üzerine”, Varlık, Sayı: 1036, Ocak 1994, ss. 2-7.
OSKAY, Ünsal. XIX. Yüzyıldan Günümüze Kitle İletişiminin Kültürel İşlevleri. Ankara: A.Ü. Siyasal Bilgiler Fakültesi Yayınları: 495. 1982.
SIMMEL, Georg. “Metropol ve Zihinsel Yaşam”, Çev. Celal A. Kanat, Defter, Sayı:16, Nisan-Temmuz 1991.
SLATER, Don. “ Going Shopping: Markets, Crowds and Consumption”, ed. Roger Rosenblatt. Consuming Desires: Consumption, Culture and the Pursuit of Happiness, 1993, Washington, Island Press.
TUNÇ, Ayfer. “Yoksunluktan yoksulluğa”, Birikim, Aralık 2001- Ocak 2002, ss. 50-54.
VOYCE, Malcolm.“Shopping Malls in Australia”, Journal of Sociology, Vol. 42, No: 3, 2006, pp. 269–286.
WILLIAMS, Rosalind. “The Dream of Mass Consumption, ed. Chandra Mukerji-Micheal Schudson, Rethinking Popular Culture: Contemproray Perspectives in Cultural Studies, 1991, California, California University Press, ss. 198-204.