BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2009, Cilt: 27 Sayı: 2, 213 - 231, 11.03.2015

MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ

Yıl 2009, Cilt: 27 Sayı: 2, 213 - 231, 11.03.2015
Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

T. Erdil Bu kişi benim

Öner Başarır Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 4 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 27 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Erdil, T., & Başarır, Ö. (2015). MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 27(2), 213-231.
AMA Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;27(2):213-231.
Chicago Erdil, T., ve Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 27, sy. 2 (Mart 2015): 213-31.
EndNote Erdil T, Başarır Ö (01 Mart 2015) MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 2 213–231.
IEEE T. Erdil ve Ö. Başarır, “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 27, sy. 2, ss. 213–231, 2015.
ISNAD Erdil, T. - Başarır, Öner. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27/2 (Mart 2015), 213-231.
JAMA Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27:213–231.
MLA Erdil, T. ve Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 27, sy. 2, 2015, ss. 213-31.
Vancouver Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27(2):213-31.