APA |
Erdil, T., & Başarır, Ö. (2015). MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 27(2), 213-231. |
|
AMA |
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;27(2):213-231. |
|
Chicago |
Erdil, T., ve Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 27, sy. 2 (Mart 2015): 213-31. |
|
EndNote |
Erdil T, Başarır Ö (01 Mart 2015) MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27 2 213–231. |
|
IEEE |
T. Erdil ve Ö. Başarır, “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 27, sy. 2, ss. 213–231, 2015. |
|
ISNAD |
Erdil, T. - Başarır, Öner. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 27/2 (Mart 2015), 213-231. |
|
JAMA |
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27:213–231. |
|
MLA |
Erdil, T. ve Öner Başarır. “MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 27, sy. 2, 2015, ss. 213-31. |
|
Vancouver |
Erdil T, Başarır Ö. MARKA ÇAĞRIŞIMLARI VE SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNE OLAN ETKİSİNİN ÖLÇÜMLENMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;27(2):213-31. |
|