| APA |
Ünal, S., & Erciş, A. (2014). Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 21(1), 359-382.
|
|
| AMA |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;21(1):359-382.
|
|
| Chicago |
Ünal, Sevtap, ve Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21, sy. 1 (Mart 2014): 359-82.
|
|
| EndNote |
Ünal S, Erciş A (01 Mart 2014) Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21 1 359–382.
|
|
| IEEE |
S. Ünal ve A. Erciş, “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, ss. 359–382, 2014.
|
|
| ISNAD |
Ünal, Sevtap - Erciş, Aysel. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 21/1 (Mart2014), 359-382.
|
|
| JAMA |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21:359–382.
|
|
| MLA |
Ünal, Sevtap ve Aysel Erciş. “Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 21, sy. 1, 2014, ss. 359-82.
|
|
| Vancouver |
Ünal S, Erciş A. Pazarın Satın Alma Tarzlarına ve Kişisel Değerlere Göre Bölümlendirilmesi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;21(1):359-82.
|
|