BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2007, Cilt: 22 Sayı: 1, 285 - 292, 09.03.2014

Öz

-

MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ

Yıl 2007, Cilt: 22 Sayı: 1, 285 - 292, 09.03.2014

Öz

Müşteri  tatmini  ve  müşteri  sadakati  işletmeler  için  başarının  iki  anahtar kavramıdır.  Müşterilerini  tatmin  edebilen  ve  bunun  da  ötesinde  onların  sadakatlerini kazanabilen  işletmeler  varlıklarını  sürdürebilmekte,  karlılıklarını  istikrarlı  hale getirebilmektedirler.  Bugün  artık  işletmeler  müşterilerinin  sadakatlerini  elde  etmenin  ve onları yaşam boyu değer olarak kendileriyle tutmanın yollarını aramaktadırlar. Dolayısıyla müşteri  tatmini  ile  müşteri  sadakati  arasında  ne  yönde  bir  ilişki  olduğunun  ortaya konulması  işletmelere  bu  yönde  rehberlik  edecektir.  Ancak  işletmelerin  ve  yöneticilerin bilmesi  gereken  başkalarından  sadakat  beklerken,  kendilerinin  ne  ölçüde  onların beklentilerine karşılık verebildikleridir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

M. Bayuk

Ferit Küçük

Yayımlanma Tarihi 9 Mart 2014
Gönderilme Tarihi 9 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 22 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Bayuk, M., & Küçük, F. (2014). MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 22(1), 285-292.
AMA Bayuk M, Küçük F. MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2014;22(1):285-292.
Chicago Bayuk, M., ve Ferit Küçük. “MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 22, sy. 1 (Mart 2014): 285-92.
EndNote Bayuk M, Küçük F (01 Mart 2014) MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22 1 285–292.
IEEE M. Bayuk ve F. Küçük, “MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 22, sy. 1, ss. 285–292, 2014.
ISNAD Bayuk, M. - Küçük, Ferit. “MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 22/1 (Mart 2014), 285-292.
JAMA Bayuk M, Küçük F. MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22:285–292.
MLA Bayuk, M. ve Ferit Küçük. “MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 22, sy. 1, 2014, ss. 285-92.
Vancouver Bayuk M, Küçük F. MÜŞTERİ TATMİNİ VE MÜŞTERİ SADAKATİ İLİŞKİSİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2014;22(1):285-92.