Hepaktan, C. E., & Çınar, S. (2015). TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 30(1), 117-140.
AMA
Hepaktan CE, Çınar S. TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;30(1):117-140.
Chicago
Hepaktan, C. Erdem, ve Serkan Çınar. “TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 30, sy. 1 (Mart 2015): 117-40.
EndNote
Hepaktan CE, Çınar S (01 Mart 2015) TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30 1 117–140.
IEEE
C. E. Hepaktan ve S. Çınar, “TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 30, sy. 1, ss. 117–140, 2015.
ISNAD
Hepaktan, C. Erdem - Çınar, Serkan. “TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30/1 (Mart 2015), 117-140.
JAMA
Hepaktan CE, Çınar S. TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30:117–140.
MLA
Hepaktan, C. Erdem ve Serkan Çınar. “TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 30, sy. 1, 2015, ss. 117-40.
Vancouver
Hepaktan CE, Çınar S. TÜRKİYE’NİN DIŞ TİCARETİNİN BÖLGESEL PROFİLİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30(1):117-40.