Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR

Yıl 2011, Cilt: 30 Sayı: 1, 341 - 363, 19.03.2015

Öz

.

Kaynakça

  • -

MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR

Yıl 2011, Cilt: 30 Sayı: 1, 341 - 363, 19.03.2015

Öz

-

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Caner Dincer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 19 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 19 Mart 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 30 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Dincer, C. (2015). MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 30(1), 341-363.
AMA Dincer C. MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;30(1):341-363.
Chicago Dincer, Caner. “MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 30, sy. 1 (Mart 2015): 341-63.
EndNote Dincer C (01 Mart 2015) MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30 1 341–363.
IEEE C. Dincer, “MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 30, sy. 1, ss. 341–363, 2015.
ISNAD Dincer, Caner. “MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 30/1 (Mart 2015), 341-363.
JAMA Dincer C. MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30:341–363.
MLA Dincer, Caner. “MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 30, sy. 1, 2015, ss. 341-63.
Vancouver Dincer C. MOBİL REKLAM’IN KULLANIMI: DURUM VE ÇIKARIMLAR. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;30(1):341-63.