BibTex RIS Kaynak Göster

İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü

Yıl 2000, Sayı: 2, 1 - 5, 01.06.2000

Öz

Tutumlar, bireyin çevresi ile etkileşim kurmasında ona yardımcı olan öğrenilmiş özelliklerdir. Bu özelliklerin kazanılması hem aile ortamında hem de okul ortamında gerçekleşmektedir. Bu nedenle okul çağındaki çocukların zamanlarının çoğunu okul ortamlarında geçirmekte oldukları bilinmektedir. Okulların öğretim programları kendi amaçlarını gerçekleştirmeye yönelik olarak farklılık göstermektedir. Bu farklılık okul çocuğunun öğrenilmiş tutumlar kazanmasında etkili olmaktadır. Öğretme-öğrenme sürecinin düzenleyicisi olan öğretmen ise çocuğun yeni tutumlar kazanmasında önemli bir model olmaktadır.

Yıl 2000, Sayı: 2, 1 - 5, 01.06.2000

Öz

Behaviors are learnt characterictics which anable an indivudual to interact with his/her environment. These characteristics are gained through family and school. That is why it is known that children spend most of their time at schools currula differ in the way that they try to meet their own educational aims. This difference is effective for school children to gain learnt behaviour . The teacher who is the organiser of the teaching learning process is an important model for a child to gain new behaviour.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA53KY25YE
Bölüm Makaleler
Yazarlar

SABAHATTİN Deniz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Deniz, S. (2000). İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi(2), 1-5.
AMA Deniz S. İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü. İLKE. Haziran 2000;(2):1-5.
Chicago Deniz, SABAHATTİN. “İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi Ve Öğretmenin Rolü”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 2 (Haziran 2000): 1-5.
EndNote Deniz S (01 Haziran 2000) İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 1–5.
IEEE S. Deniz, “İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü”, İLKE, sy. 2, ss. 1–5, Haziran 2000.
ISNAD Deniz, SABAHATTİN. “İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi Ve Öğretmenin Rolü”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 2 (Haziran 2000), 1-5.
JAMA Deniz S. İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü. İLKE. 2000;:1–5.
MLA Deniz, SABAHATTİN. “İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi Ve Öğretmenin Rolü”. Muğla Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, sy. 2, 2000, ss. 1-5.
Vancouver Deniz S. İlköğretim Dönemindeki Çocukların Yeni Davranışlar Kazanmalarında Tutumların Öğrenilmesi ve Öğretmenin Rolü. İLKE. 2000(2):1-5.