Don DeLillo, Amerikalı bir yazar olarak modern kültür, teknoloji ve insanlık durumu gibi temaları işleyen eserleriyle tanınmaktadır. Yazarlık kariyerinden önce bir reklam ajansında çalışan DeLillo, reklamların insanların bilinçaltını nasıl manipüle edebileceğini ve sıradan yaşamlarına nasıl müdahale edebileceğini yakından deneyimlemiştir. Bu deneyimi, bireyleri "mutlu tüketiciler" haline getiren süreçlerin nasıl işlediğini anlamasına olanak tanımıştır. Bu bağlamda, tüketiciliğin bilinçaltını şekillendiren etkileri, Beyaz Gürültü (Hidalgo, 2004) adlı romanının birçok bölümüne yansımıştır. Roman, ölüm korkusu, tüketicilik ve medyanın toplum üzerindeki etkisi gibi temaları hicivsel bir üslupla ele alır.
| Birincil Dil | Türkçe |
|---|---|
| Konular | İngiliz ve İrlanda Dili, Edebiyatı ve Kültürü |
| Bölüm | Kitap İncelemesi |
| Yazarlar | |
| Gönderilme Tarihi | 4 Mayıs 2025 |
| Kabul Tarihi | 12 Haziran 2025 |
| Yayımlanma Tarihi | 15 Haziran 2025 |
| Yayımlandığı Sayı | Yıl 2025 Cilt: 2 Sayı: 1 |
Aksi belirtilmedikçe bu sitedeki tüm içerikler Creative Commons Atıf 4.0 Uluslarası Lisansı (CC BY NC 4.0) kapsamında lisanslanmıştır.