BibTex RIS Kaynak Göster

TRACES OF MULTICULTURALISM IN GERMAN EDUCATION SYSTEM: EXAMPLE OF THE UNIVERSITY OF OSNABRÜCK

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 4, 1032 - 1044, 01.05.2012

Öz

The aim of this study is to receive further information about traces belonging to multiculturalism in a country like Germany containing Turkish and any other population to a large extent within itself and especially to evaluate the opinions of the participators in a working group chosen from the students of the University of Osnabruck. The study has been designed in a qualitative research formatted. For this research, the techniques of observation and semi-structured interview will be used from the various qualitative research techniques. In the direction of the findings at the end of the research, a certain number of suggestions and inferences will be made by considering the socio-cultural structures of the people from different cultures in Germany.

ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 4, 1032 - 1044, 01.05.2012

Öz

Bu araştırmanın amacı Almanya gibi Türk ve diğer nüfusu içerisinde büyük oranda barındıran bir ülkede çokkültürlülüğe ait izler hakkında bilgilere ulaşmak ve Osnabrück Üniversitesi öğrencilerinden seçilen bir çalışma grubu içerisindeki katılımcıların çokkültürlülük hakkındaki görüşlerini değerlendirmektir. Araştırma nitel araştırma yaklaşımlarından durum çalışması deseninde tasarlanmıştır. Bu araştırma için nitel araştırma tekniklerinden yarı yapılandırılmış görüşme tekniği kullanılmıştır. Araştırma sonunda elde edilen bulgular doğrultusunda Almanya`daki farklı kültürlerden insanların sosyo-kültürel yapıları göz önünde bulundurularak birtakım çıkarım ve önerilerde bulunulmuştur.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Murat Polat

Yılmaz Ceylan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Polat, M., & Ceylan, Y. (2012). ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Education Sciences, 7(4), 1032-1044. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Polat M, Ceylan Y. ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. NWSA. Mayıs 2012;7(4):1032-1044. doi:10.12739/10.12739
Chicago Polat, Murat, ve Yılmaz Ceylan. “ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences 7, sy. 4 (Mayıs 2012): 1032-44. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Polat M, Ceylan Y (01 Mayıs 2012) ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Education Sciences 7 4 1032–1044.
IEEE M. Polat ve Y. Ceylan, “ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”, NWSA, c. 7, sy. 4, ss. 1032–1044, 2012, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Polat, Murat - Ceylan, Yılmaz. “ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences 7/4 (Mayıs 2012), 1032-1044. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Polat M, Ceylan Y. ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. NWSA. 2012;7:1032–1044.
MLA Polat, Murat ve Yılmaz Ceylan. “ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Education Sciences, c. 7, sy. 4, 2012, ss. 1032-44, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Polat M, Ceylan Y. ALMAN EĞİTİM SİSTEMİNDE ÇOKKÜLTÜRLÜLÜĞÜN İZLERİ: OSNABRÜCK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. NWSA. 2012;7(4):1032-44.