Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1643 - 1657, 01.05.2010

Öz

OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 1643 - 1657, 01.05.2010

Öz

Bu araştırmanın amacı okul öncesi öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutumlarıyla, öğrencilerin yeni okul öncesi eğitim programındaki amaç ve kazanımlara ulaşma dereceleri arasındaki ilişkinin değerlendirilmesidir. Araştırmanın çalışma evreni Kocaeli ili okul öncesi eğitim kurumlarında görev yapan 150 okul öncesi öğretmeni ve 450 okul öncesi öğrencisinden oluşmaktadır. Araştırmada genel tarama modeli kullanılmıştır. Elde edilen bulgulara göre; anasınıfı öğretmenlerinin mesleğe yönelik olumlu tutuma sahip oldukları, öğrencilerin genelde eğitim programındaki amaç ve kazanımlara ulaştıkları, öğretmenlerinin mesleğe yönelik tutumları ile öğrencilerin eğitim programındaki amaç ve kazanımlara ulaşma dereceleri arasında anlamlı bir ilişkinin olmadığı sonucuna ulaşılmıştır. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Yavuz Erişen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Erişen, Y. (2010). OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences, 5(4), 1643-1657.
AMA Erişen Y. OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. Mayıs 2010;5(4):1643-1657.
Chicago Erişen, Yavuz. “OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5, sy. 4 (Mayıs 2010): 1643-57.
EndNote Erişen Y (01 Mayıs 2010) OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. Education Sciences 5 4 1643–1657.
IEEE Y. Erişen, “OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”, NWSA, c. 5, sy. 4, ss. 1643–1657, 2010.
ISNAD Erişen, Yavuz. “OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences 5/4 (Mayıs 2010), 1643-1657.
JAMA Erişen Y. OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2010;5:1643–1657.
MLA Erişen, Yavuz. “OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 4, 2010, ss. 1643-57.
Vancouver Erişen Y. OKULÖNCESİ EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE YÖNELİK TUTUMLARIYLA YENİ OKULÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMININ HEDEFLERİNE ULAŞILMA DERECESİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. NWSA. 2010;5(4):1643-57.