Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 2198 - 2205, 01.01.2010

Öz

SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 4, 2198 - 2205, 01.01.2010

Öz

Bu araştırmanın amacı, ilk yetişkinlik çağındaki bireylerin benlik ve mesleki benlik saygısı arasındaki ilişkiyi ortaya koymaktır. Alt problemler olarak öğrencilerin benlik saygıları hakkında bilgi toplanması, öğrencilerin öğrenim gördükleri bölüme karşı tutumları, öğrencilerin benlik saygıları ile sahip olacakları mesleğe karşı duydukları saygı arasında fark olup olmadığı incelenmiştir. Araştırmanın çalışma grubunu Selçuk Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi’nde öğrenim gören 18-28 yaş arası 106’ sı kız 587’ si erkek olmak üzere toplam 693 öğretmen adayı oluşturmuştur. Araştırma sonucunda öğrenim gören öğrencilerin benlik ve mesleki benlik saygıları cinsiyet, yaş, sınıf ve bölüm değişkenlerine göre incelenmiştir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Fatih Bascıftcı Bu kişi benim

Seray Özen Bu kişi benim

Ahmet Doyduk Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Bascıftcı, F., Özen, S., & Doyduk, A. (2010). SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ. Education Sciences, 5(4), 2198-2205.
AMA Bascıftcı F, Özen S, Doyduk A. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ. NWSA. Mayıs 2010;5(4):2198-2205.
Chicago Bascıftcı, Fatih, Seray Özen, ve Ahmet Doyduk. “SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ”. Education Sciences 5, sy. 4 (Mayıs 2010): 2198-2205.
EndNote Bascıftcı F, Özen S, Doyduk A (01 Mayıs 2010) SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ. Education Sciences 5 4 2198–2205.
IEEE F. Bascıftcı, S. Özen, ve A. Doyduk, “SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ”, NWSA, c. 5, sy. 4, ss. 2198–2205, 2010.
ISNAD Bascıftcı, Fatih vd. “SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ”. Education Sciences 5/4 (Mayıs 2010), 2198-2205.
JAMA Bascıftcı F, Özen S, Doyduk A. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ. NWSA. 2010;5:2198–2205.
MLA Bascıftcı, Fatih vd. “SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 4, 2010, ss. 2198-05.
Vancouver Bascıftcı F, Özen S, Doyduk A. SELÇUK ÜNİVERSİTESİ TEKNİK EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN BENLİK VE MESLEKİ BENLİK SAYGILARININ İNCELENMESİ. NWSA. 2010;5(4):2198-205.