Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster
Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 3, 1156 - 1168, 01.04.2010

Öz

SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 3, 1156 - 1168, 01.04.2010

Öz

2004 ilköğretim programının en dikkat çekici farkı, ilk okuma yazma öğretimi için önerilen yöntem ile yazı için önerilen biçimdir. Programın uygulayıcılarının program hakkında yeterli bilgi ve donanıma sahip olması, programın uygulanabilirliği açısından oldukça önemlidir. Bu amaçla öğretmenler hizmet içi eğitim almaktadırlar. Bu durumu tespit etmeye yönelik olarak bu araştırma desenleniştir. Bu bağlamda araştırmanın amacı, sınıf öğretmenliği dördüncü sınıf öğrencilerinin ilköğretim programını tanıma düzeylerini belirlemektir. Araştırmanın örneklemi, seçilen üç üniversite ve bu üç üniversitenin eğitim fakültesi sınıf öğretmenliği bölümü son sınıf öğrencileridir. Öğrencilerin 2004 ilköğretim programını tanıma düzeylerini tespit edebilmek amacıyla araştırma anketi geliştirilmiş. Öğrenci anketinden elde edilen verilerin değerlendirilmesinde frekans (f) ve yüzde (%) hesaplanmıştır. İki süreksiz değişken arasında anlamlı bir ilişkinin olup olmadığı ki kare testi ile incelenmiştir. 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Asım Arı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Arı, A. (2010). SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. Education Sciences, 5(3), 1156-1168.
AMA Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. Nisan 2010;5(3):1156-1168.
Chicago Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences 5, sy. 3 (Nisan 2010): 1156-68.
EndNote Arı A (01 Nisan 2010) SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. Education Sciences 5 3 1156–1168.
IEEE A. Arı, “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”, NWSA, c. 5, sy. 3, ss. 1156–1168, 2010.
ISNAD Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences 5/3 (Nisan 2010), 1156-1168.
JAMA Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. 2010;5:1156–1168.
MLA Arı, Asım. “SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ”. Education Sciences, c. 5, sy. 3, 2010, ss. 1156-68.
Vancouver Arı A. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SON SINIF ÖĞRENCİLERİNİN İLKÖĞRETİM PROGRAMINI TANIMA DÜZEYLERİ. NWSA. 2010;5(3):1156-68.