BibTex RIS Kaynak Göster

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ

Yıl 2007, Cilt: 2 Sayı: 2, 13 - 21, 01.03.2007

Öz

Tanımlayıcı nitelikte olan bu çalışmanın amacı; öğrencilerin Benlik Saygısı ve Öz-Etkililik Yeterlik (ÖEY) düzeylerini, bunlara etki eden faktörleri ve aralarındaki ilişkiyi belirlemektir. Benlik saygısının öz etkililik yeterlilik düzeyini etkilediği bulunmuştur. Öğrencilere ve ailelere benlik saygısını gelişimini ve artırıcı faktörleri gösteren broşürlerin dağıtılması ve eğitimin verilmesi öz etkililik yeterlilik düzeyini artıracaktır.

THE RELATIONSHIP BETWEEN SELF-EFFICACY-SUFFICIENCY AND SELF-ESTEEM OF THE UNIVERSITY STUDENTS

Yıl 2007, Cilt: 2 Sayı: 2, 13 - 21, 01.03.2007

Öz

The purpose of this study which is descriptive is to determine the students' level of self-efficacy-sufficiency (SES), the differences between the departments and the effects of these results on self-esteem. It was found that self esteem affects on level of SES. That the brochures which introduce development of self esteem are distributed to the students and their families will increase the SES level.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Tuncay Sevindik Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2007
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 2 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Sevindik, T. (2007). ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ. Education Sciences, 2(2), 13-21. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Sevindik T. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ. NWSA. Mart 2007;2(2):13-21. doi:10.12739/10.12739
Chicago Sevindik, Tuncay. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ”. Education Sciences 2, sy. 2 (Mart 2007): 13-21. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Sevindik T (01 Mart 2007) ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ. Education Sciences 2 2 13–21.
IEEE T. Sevindik, “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ”, NWSA, c. 2, sy. 2, ss. 13–21, 2007, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Sevindik, Tuncay. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ”. Education Sciences 2/2 (Mart 2007), 13-21. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Sevindik T. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ. NWSA. 2007;2:13–21.
MLA Sevindik, Tuncay. “ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ”. Education Sciences, c. 2, sy. 2, 2007, ss. 13-21, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Sevindik T. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNDE BENLİK SAYGISI İLE ÖZ-ETKİLİLİK YETERLİK ARASINDAKİ İLİŞKİ. NWSA. 2007;2(2):13-21.