BibTex RIS Kaynak Göster

Adopting New Trends in Public Relations Field into the Education for an Effective Undergraduate Public Relations Education

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 2, 161 - 182, 01.03.2012

Öz

For an effective public relations education, new trends should be closely followed, their effects on the profession should be examined throughly then be included in the curriculum. Based on the global researches, this study will present suggestions for an effective public relations undergraduate education today by focusing on the necessity of reflecting the new trends in public relations to undergraduate education outputs, curriculum, pedagogy and evaluation processes.

Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması

Yıl 2012, Cilt: 7 Sayı: 2, 161 - 182, 01.03.2012

Öz

Etkili bir halkla ilişkiler eğitimi için dünyada ortaya çıkan değişimlerin takip edilmesi, bunların halkla ilişkiler alanına olan etkileri üzerinde düşünülmesi ve bu değişimlerin halkla ilişkiler eğitimine aktarılması gerekmektedir. Bu çalışmada dünyada yapılan araştırma sonuçlarından hareketle etkili bir halkla ilişkiler lisans eğitimi için, halkla ilişkilerde ortaya çıkan değişimlerin lisans eğitim çıktılarına, eğitim müfredatına, pedagojiye ve değerlendirme süreçlerine yansıtılması gereği üzerinde durularak, günümüzde etkili bir halkla ilişkiler lisans eğitimi üzerine öneriler sunulacaktır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Maliye
Yazarlar

Ebru Ural Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2012
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 7 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Ural, E. (2012). Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması. Social Sciences, 7(2), 161-182. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Ural E. Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması. Social Sciences. Mart 2012;7(2):161-182. doi:10.12739/10.12739
Chicago Ural, Ebru. “Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması”. Social Sciences 7, sy. 2 (Mart 2012): 161-82. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Ural E (01 Mart 2012) Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması. Social Sciences 7 2 161–182.
IEEE E. Ural, “Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması”, Social Sciences, c. 7, sy. 2, ss. 161–182, 2012, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Ural, Ebru. “Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması”. Social Sciences 7/2 (Mart 2012), 161-182. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Ural E. Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması. Social Sciences. 2012;7:161–182.
MLA Ural, Ebru. “Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması”. Social Sciences, c. 7, sy. 2, 2012, ss. 161-82, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Ural E. Etkili Bir Halkla İlişkiler Lisans Eğitimi için Halkla İlişkiler Alanında Ortaya Çıkan Değişimlerin Eğitime Aktarılması. Social Sciences. 2012;7(2):161-82.