BibTex RIS Kaynak Göster

Database Marketyng: An Example Of Marketyng Database Developoed For Multy Storey Textyle Shops

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 3, 332 - 345, 01.04.2011

Öz

Tradational marketing methods remain inadequate today; concept of database marketing, providing to develop customer focused strategies, comes to the fore. Purpose of this article stress the importence of Database Marketing, examine it(database marketing) with a database design enhacing marketing phases to reveal requirement of this process and benefit to desicion maker susing the method.

Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 3, 332 - 345, 01.04.2011

Öz

Klasik pazarlama yöntemlerinin yetersiz kalmaya ba?lady?y günümüzde artyk mü?teriyi hedef alarak mü?teri odakly stratejilerin geli?tirilmesini sa?layan veri tabany pazarlama kavramy ön plana çykmaktadyr. Bu makalenin amacy; Veri Tabany Pazarlamasynyn önemini vurgulayarak, veri tabany pazarlamanyn a?amalaryny geli?tirilen örnek bir veri tabany tasarymy ile irdeleyip bu sürecin gereksinimlerini ortaya çykarabilmek ve bu yöntemi kullanacak olan karar vericilere bir katkyda bulunabilmektir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Maliye
Yazarlar

M. Sinan Başar Bu kişi benim

Fulya YALÇIN Aslay Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Başar, M. S., & Aslay, F. . Y. (2011). Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany. Social Sciences, 6(3), 332-345. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Başar MS, Aslay FY. Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany. Social Sciences. Nisan 2011;6(3):332-345. doi:10.12739/10.12739
Chicago Başar, M. Sinan, ve Fulya YALÇIN Aslay. “Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?Tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany”. Social Sciences 6, sy. 3 (Nisan 2011): 332-45. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Başar MS, Aslay FY (01 Nisan 2011) Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany. Social Sciences 6 3 332–345.
IEEE M. S. Başar ve F. . Y. Aslay, “Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany”, Social Sciences, c. 6, sy. 3, ss. 332–345, 2011, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Başar, M. Sinan - Aslay, Fulya YALÇIN. “Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?Tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany”. Social Sciences 6/3 (Nisan 2011), 332-345. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Başar MS, Aslay FY. Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany. Social Sciences. 2011;6:332–345.
MLA Başar, M. Sinan ve Fulya YALÇIN Aslay. “Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?Tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany”. Social Sciences, c. 6, sy. 3, 2011, ss. 332-45, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Başar MS, Aslay FY. Veri Tabany Pazarlama: Çok Katly Tekstil Ma?azalary Yçin Geli?tirilen Örnek Bir Pazarlama Veri Tabany. Social Sciences. 2011;6(3):332-45.