BibTex RIS Kaynak Göster

HASTANE PERSONELININ YIYECEK HIZMETLERINDEN MEMNUNIYETININ BELIRLENMESI

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 422 - 432, 01.05.2009

Öz

Bu çalışma, hastane personelinin yiyecek hizmetlerinden memnuniyetlerini belirlemek amacıyla yapılmıştır. Çalışmanın örneklemimi Ankara 600 Yataklı Asker Mevki Hastanesi personeli oluşturmuştur. Çalışmaya 255 personel katılmıştır. Veriler anket formu ile toplanmıştır. Anket formu iki bölümden (katılımcıların demografik özellikleri ve hastane yiyecek hizmetlerinden memnuniyet) oluşmuştur. Hastane yiyecek hizmetlerinden memnuniyeti belirlemeye yönelik 20 ifadeden oluşan Likert tipi skala kullanılmıştır. Araştırma bulguları cinsiyet, mesleki statü ve eğitim düzeylerine göre değerlendirilmiştir. En düşük memnuniyet düzeyi kadınlar ile hemşirelerde saptanmıştır.

DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES

Yıl 2009, Cilt: 4 Sayı: 4, 422 - 432, 01.05.2009

Öz

This research was carried out in order to determine the level of hospital personnel satisfaction with the food services. The subject of this research was the personnel of the Turkish Armed Forces Mevki Soldier Hospital with 600 beds. 255 personnel were participated in the study. Data were collected through a survey questionnaire. The questionnaire was composed of two sections (demographic characteristics of the participants and satisfaction with the food services at work place). In order to determine their satisfaction level regarding the food services at work place, the 20-statement Likert type scale was used. The findings were analyzed with respect to the variables of gender, occupation, and educational level. It was found that the level of general satisfaction of female and nurses are the lowest.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Maliye
Yazarlar

Funda Pınar Cakıroglu Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Cakıroglu, F. P. (2009). DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES. Social Sciences, 4(4), 422-432. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Cakıroglu FP. DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES. Social Sciences. Mayıs 2009;4(4):422-432. doi:10.12739/10.12739
Chicago Cakıroglu, Funda Pınar. “DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES”. Social Sciences 4, sy. 4 (Mayıs 2009): 422-32. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Cakıroglu FP (01 Mayıs 2009) DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES. Social Sciences 4 4 422–432.
IEEE F. P. Cakıroglu, “DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES”, Social Sciences, c. 4, sy. 4, ss. 422–432, 2009, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Cakıroglu, Funda Pınar. “DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES”. Social Sciences 4/4 (Mayıs 2009), 422-432. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Cakıroglu FP. DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES. Social Sciences. 2009;4:422–432.
MLA Cakıroglu, Funda Pınar. “DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES”. Social Sciences, c. 4, sy. 4, 2009, ss. 422-3, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Cakıroglu FP. DETERMINATION OF HOSPITAL PERSONNEL SATISFACTION FROM CATERING SERVICES. Social Sciences. 2009;4(4):422-3.