Bu
çalışmada, ulusal kalkınmada tasarım faaliyetlerinin yeri ve önemi hakkında
bilgi verilerek, Türkiye’deki kamu-kurum ve kuruluşların uygulamaya koyduğu
strateji ve eylem planları üzerinde “doküman incelemesi” yapılmıştır. Türk
Tasarım Kimliği oluşturma yolunda atılan önemli adımların başında gelen
strateji ve eylem planlarında yer alan yeni ürün geliştirme ve tasarım odaklı maddelerden
örnekler verilmektedir.
Yeni Ürün Tasarım Kimliği Tasarım Politikaları Türk Tasarım Konseyi Küresel Rekabet Yeni Ürün
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 21 Nisan 2018 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2018 Cilt: 13 Sayı: 2 |