The purpose of this study is to investigate the effect of dance education designed with cooperative learning method to the development of students' problem-solving skills. The sample consisted of 39 8th grade students from the same school. Problem Solving Inventory (PSIC) is used to measure problem solving abilities of the students. It is founded that there is a significant increase on problem-solving skills of the students who had dancing education (p
Cooperative Learning Method Physical Education Dance Education Problem-solving Skills K-12
Bu çaly?manyn amacy, i?birlikli ö?renme yöntemiyle düzenlenen dans e?itiminin ö?rencilerin problem çözme becerilerinin geli?imine olan etkisinin incelenmesidir. Çaly?maya ayny okul bünyesinde ö?renim gören 39 ilkö?retim 8. synyf ö?rencileri katylmy?tyr. Çaly?mada ö?rencilerin problem çözme becerilerini ölçmek için "Problem Çözme Envanteri" (ÇPÇE)'nden yararlanylmy?tyr. Beden e?itimi derslerinde i?birlikli ö?renme yöntemi ile düzenlenmi? dans e?itimi alan ö?rencilerin problem çözme becerilerinin geli?imlerinde dans e?itimi almayan ö?rencilere göre arty? oldu?u ve bu farkyn anlamly oldu?u tespit edilmi?tir (p
Y?birlikli Ö?renme Yöntemi Beden E?itimi Dans E?itimi Problem Çözme Becerileri K-12
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Spor Yöneticiliği |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Nisan 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 3 |