BibTex RIS Kaynak Göster

THE EFFECT OF DANCE EDUCATION WITH COOPERATIVE LEARNING METHOD TO THE DEVELOPMENT OF STUDENTS' PROBLEM SOLVING SKILLS

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 3, 178 - 186, 01.04.2010

Öz

The purpose of this study is to investigate the effect of dance education designed with cooperative learning method to the development of students' problem-solving skills. The sample consisted of 39 8th grade students from the same school. Problem Solving Inventory (PSIC) is used to measure problem solving abilities of the students. It is founded that there is a significant increase on problem-solving skills of the students who had dancing education (p

Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY

Yıl 2010, Cilt: 5 Sayı: 3, 178 - 186, 01.04.2010

Öz

Bu çaly?manyn amacy, i?birlikli ö?renme yöntemiyle düzenlenen dans e?itiminin ö?rencilerin problem çözme becerilerinin geli?imine olan etkisinin incelenmesidir. Çaly?maya ayny okul bünyesinde ö?renim gören 39 ilkö?retim 8. synyf ö?rencileri katylmy?tyr. Çaly?mada ö?rencilerin problem çözme becerilerini ölçmek için "Problem Çözme Envanteri" (ÇPÇE)'nden yararlanylmy?tyr. Beden e?itimi derslerinde i?birlikli ö?renme yöntemi ile düzenlenmi? dans e?itimi alan ö?rencilerin problem çözme becerilerinin geli?imlerinde dans e?itimi almayan ö?rencilere göre arty? oldu?u ve bu farkyn anlamly oldu?u tespit edilmi?tir (p

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Spor Yöneticiliği
Yazarlar

Olcay Kiremitçi Bu kişi benim

Birol Doğan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 5 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Kiremitçi, O., & Doğan, B. (2010). Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY. Sport Sciences, 5(3), 178-186. https://doi.org/10.12739/10.12739
AMA Kiremitçi O, Doğan B. Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY. NWSA. Nisan 2010;5(3):178-186. doi:10.12739/10.12739
Chicago Kiremitçi, Olcay, ve Birol Doğan. “Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY”. Sport Sciences 5, sy. 3 (Nisan 2010): 178-86. https://doi.org/10.12739/10.12739.
EndNote Kiremitçi O, Doğan B (01 Nisan 2010) Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY. Sport Sciences 5 3 178–186.
IEEE O. Kiremitçi ve B. Doğan, “Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY”, NWSA, c. 5, sy. 3, ss. 178–186, 2010, doi: 10.12739/10.12739.
ISNAD Kiremitçi, Olcay - Doğan, Birol. “Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY”. Sport Sciences 5/3 (Nisan 2010), 178-186. https://doi.org/10.12739/10.12739.
JAMA Kiremitçi O, Doğan B. Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY. NWSA. 2010;5:178–186.
MLA Kiremitçi, Olcay ve Birol Doğan. “Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY”. Sport Sciences, c. 5, sy. 3, 2010, ss. 178-86, doi:10.12739/10.12739.
Vancouver Kiremitçi O, Doğan B. Y?BYRLYKLY Ö?RENME YÖNTEMY YLE DÜZENLENMY? DANS E?YTYMYNYN Ö?RENCYLERYN PROBLEM ÇÖZME BECERYLERYNYN GELY?YMYNE ETKYSY. NWSA. 2010;5(3):178-86.