Günümüzde yaygın olarak kullanılan mobil reklamlar; mal, hizmet ve fikirlerin
hedef kitlelere mobil iletişim araçları vasıtasıyla sunulmasıdır. Ancak uygulanan
mobil reklamlar bazen tacizkâr boyutlara varmakta ve tüketicilerin günlük hayat
akışlarına olumsuz müdahalelerde bulunmaktadır.
Çalışmada tüketicilerin, mobil reklamlar konusundaki tutumlarına değinilmiş ve
mobil reklamları tacizkâr mı yoksa hayatı kolaylaştırıcı olarak mı algıladıkları
incelenmiştir. Yüz yüze anket yöntemiyle elde edilen veriler SPSS programı
kullanılarak analiz edilmiştir.
Mobile advertisements which are widely used nowadays, presents good, services
and ideas to target groups with mobile communication tools. However applied
mobile ads sometimes reaching abusive dimensions and interfere negatively to
consumers daily life.
In the study, touched upon consumers attitudes on mobile ads and examined if
mobile ads are abusive or life facilitator. The obtained datas by face to face
survey method were interpreted and analyzed using SPSS program
Diğer ID | JA74HA72AH |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 9 Sayı: 2 |