BibTex RIS Kaynak Göster

Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing

Yıl 2011, Cilt: 7 Sayı: 1, 9 - 29, 01.06.2011

Öz

Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing

Yıl 2011, Cilt: 7 Sayı: 1, 9 - 29, 01.06.2011

Öz

Bu çalışmanın amacı Türkiye’de tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeleri hangi etkenlerin yeşil pazarlama stratejilerini uygulamaya yöneltmekte olduğunu tespit etmektir. Buna göre çalışma şu sorulara cevap aramaktadır. Tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeler neden yeşil pazarlama uygulamalarına yönelirler? Tekstil sektöründeki ihracatçı işletmeler, uluslararası pazarda hangi yeşil pazarlama stratejilerini uygulamaktadırlar? Araştırma 2007 yılında İstanbul Sanayi Odası tarafından belirlenen Türkiye’nin, ihracat rakamlarına göre ilk 1000 işletmesi arasına giren tekstil işletmeleri arasında yapılmıştır. 1000 işletme arasına giren tekstil işletmesi sayısı 153’tür. İhracatçı tekstil işletmelerinin hangi nedenlerden dolayı yeşil pazarlama uygulamalarına yöneldikleri faktör ve regresyon analizleri yapılarak ortaya konulmaya çalışılmıştır.  

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Öğr.gör.dr. Aybeniz Akdeniz Ar Bu kişi benim

Prof.dr. Tuncer Tokol Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 7 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Ar, Ö. A. A., & Tokol, P. T. (2011). Effects Of Reasons Of Applying Green Marketing By Businesses On Applications Of Green Marketing. Paradoks Ekonomi Sosyoloji Ve Politika Dergisi, 7(1), 9-29.