Bu çalışmada, yeni ekonominin en güçlü rekabet stratejisi haline gelen CRM (Customer Relationship Management = Müşteri Ilişkileri Yönetimi) uygulamalarında, Veri Ambarlarımn yeri ve önemi incelenmiştir. Bu amaçla hem CRM, hem de veri ambarları incelendikten sonra, CRM
uygulamalarının verimliliğini artırmak için Veri ambarlarından nasıl faydalanabileceği anlatılmaya çalışılmıştır.
Birincil Dil | TR |
---|---|
Konular | Mühendislik |
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ağustos 2002 |
Gönderilme Tarihi | 9 Mayıs 2002 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2002 Cilt: 6 Sayı: 2 |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.