Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI

Yıl 2002, Cilt: 6 Sayı: 2, 160 - 168, 01.08.2002

Öz

Bu çalışmada, yeni ekonominin en güçlü rekabet stratejisi haline gelen CRM (Customer  Relationship Management = Müşteri Ilişkileri Yönetimi) uygulamalarında, Veri Ambarlarımn yeri ve önemi incelenmiştir. Bu amaçla hem CRM, hem de veri ambarları incelendikten sonra, CRM
uygulamalarının verimliliğini artırmak için Veri ambarlarından nasıl faydalanabileceği anlatılmaya çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil TR
Konular Mühendislik
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Özcan Asilkan Bu kişi benim

Kürşat Ayan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ağustos 2002
Gönderilme Tarihi 9 Mayıs 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Asilkan, Ö., & Ayan, K. (2002). CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI. Sakarya University Journal of Science, 6(2), 160-168. https://doi.org/10.16984/saufbed.07257
AMA Asilkan Ö, Ayan K. CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI. SAUJS. Ağustos 2002;6(2):160-168. doi:10.16984/saufbed.07257
Chicago Asilkan, Özcan, ve Kürşat Ayan. “CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI”. Sakarya University Journal of Science 6, sy. 2 (Ağustos 2002): 160-68. https://doi.org/10.16984/saufbed.07257.
EndNote Asilkan Ö, Ayan K (01 Ağustos 2002) CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI. Sakarya University Journal of Science 6 2 160–168.
IEEE Ö. Asilkan ve K. Ayan, “CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI”, SAUJS, c. 6, sy. 2, ss. 160–168, 2002, doi: 10.16984/saufbed.07257.
ISNAD Asilkan, Özcan - Ayan, Kürşat. “CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI”. Sakarya University Journal of Science 6/2 (Ağustos 2002), 160-168. https://doi.org/10.16984/saufbed.07257.
JAMA Asilkan Ö, Ayan K. CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI. SAUJS. 2002;6:160–168.
MLA Asilkan, Özcan ve Kürşat Ayan. “CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI”. Sakarya University Journal of Science, c. 6, sy. 2, 2002, ss. 160-8, doi:10.16984/saufbed.07257.
Vancouver Asilkan Ö, Ayan K. CRM UYGULAMALARININ VERİMLİLiGİNİ ARTlRMAK İÇİN KURUMSAL VERİ AMBARLARININ KULLANILMASI. SAUJS. 2002;6(2):160-8.

30930 This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.