BibTex RIS Kaynak Göster

BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN FAYDALI KULLANIMINDA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN FARKINDALIKLARI

Yıl 2013, BÜRO YÖNETİMİ I ÖZEL SAYISI, 129 - 145, 01.09.2013

Öz

Bilgi iletişim teknolojilerinin MYO öğrencilerinin eğitim-öğretiminde fayda sağlayabilmesi MYO öğrencilerinin bilgi iletişim teknolojilerinden aldıkları verim ile doğru orantılıdır. Verim elde edebilmesinin temel koşulu, eğitimcinin öğrenciye sağladığı faydanın seviyesini ve kalitesini ölçebilmesidir. Bu nedenle T.C. Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi SBMYO’nda öğrencilerin farkındalıklarının tespit edilmesinde ‘Bilgi İletişim Teknolojilerinin Faydalı Kullanımında Öğrencilerde Farkındalık Anketi’ kullanılmıştır. Özellikle bilgi güvenliği konusunda bu öğrencilerin ne seviyede olduğu araştırılmıştır.
Çalışmamızda öğrencilere “Kişisel Bilgiler”, “Bilgisayar Kullanımı”, “İnternet Kullanımı”, “Derslerde Teknoloji Kullanımı” ve “Sosyal Ağ Kullanımı” na yönelik hazırlanan anket soruları uygulanmış ve bilgi düzeylerinin belirlenmesine çalışılmıştır. Anketlerin analizinde SPSS (20) programı kullanılmıştır.

Kaynakça

  • Failed to load PDF document

THE AWARENESS OF VOCATIONAL HIGH SCHOOL STUDENTS IN THE BENEFICIAL USE OF INFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGIES

Yıl 2013, BÜRO YÖNETİMİ I ÖZEL SAYISI, 129 - 145, 01.09.2013

Öz

The benefit of Information Communication Technologies to the education of the vocational high school students is directly proportional to the efficiency that they get from Information Communication Technologies. To enable to get efficiency can be possible only when the educators assess the level and quality of the benefits on the students. Therefore, “The Survey for Students’ Awareness in Beneficial Use of Information Communication Technologies” was conducted to determine the awareness of the students at Vocational School of Social Sciences of Recep Tayyip Erdoğan University. Especially the level of the students in terms of information security was investigated.
In our study, the survey questions including the subjects of “personal information”, “Computer use”, “Technology use for lessons”, “Social Networking” were applied to the students and their information level was tried to be detected. SPSS (20) program was used for analyzing the survey.

Kaynakça

  • Failed to load PDF document
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA27TK34BE
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Filiz Karpuz Bu kişi benim

Ali Akay Bu kişi benim

Melek Yazıcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Eylül 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 BÜRO YÖNETİMİ I ÖZEL SAYISI

Kaynak Göster

APA Karpuz, F., Akay, A., & Yazıcı, M. (2013). BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİNİN FAYDALI KULLANIMINDA MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN FARKINDALIKLARI. Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi129-145.

.