BibTex RIS Kaynak Göster

The Evaluation of The Education Faculty’s English Language Teacher Training Lcience Programme According to The Students’ Observation Thought and Commends

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 1, 101 - 139, 01.03.2008

Öz

AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 1, 101 - 139, 01.03.2008

Öz

Bu çalışma, Eskişehir Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Lisans Programına dâhil olarak Erzurum Nevzat Karabağ Anadolu Öğretmen Lisesinde öğrenim gören öğrencilerinin birinci öğretim yılı sonunda sınıf içi ders uygulamaları ile ilgili gözlem, düşünce, yorum ve program değerlendirmelerine odaklıdır. Bilindiği gibi İkinci dil edinimi, öğrencilerin anadili ediniminde kullandıkları süreçlerin benzeridir. Bu durum öğrenencilerin söylem şekilleriyle değil, taşıdıkları ve anladıkları durumlarla ilgilendikleri doğal iletişim denilen anlamlı hedef dil etkileşimlerini gerektirir. Dil öğrenimi veya edinimi sistematik ve göze ve kulağa hitap eden etkinlikleri gerektirir. Eğer öğrenciler sınıf içi etkileşimlere katılmazlarsa, daha iyi bir öğrenme başarılmayabilir. Eğer böyle olursa, başarılı bir dil öğretimini başarmak için öğrencilerin sınıf içi etkileşimlere katılmama sebeplerinin araştırılması büyük bir önem kazanır. Eğitim araştırmalarının büyük bir önem arz etmesinin sebebi budur

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Osman Engin Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Engin, A. O. (2008). AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(1), 101-139.
AMA Engin AO. AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Mart 2008;1(1):101-139.
Chicago Engin, Ali Osman. “AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 1 (Mart 2008): 101-39.
EndNote Engin AO (01 Mart 2008) AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 1 101–139.
IEEE A. O. Engin, “AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 1, ss. 101–139, 2008.
ISNAD Engin, Ali Osman. “AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/1 (Mart 2008), 101-139.
JAMA Engin AO. AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1:101–139.
MLA Engin, Ali Osman. “AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 1, 2008, ss. 101-39.
Vancouver Engin AO. AÇIK ÖĞRETİM İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖZLEM KANAAT VE YORUMLARI KAPSAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1(1):101-39.