BibTex RIS Kaynak Göster

Trainings for Coping with Anger (A Study on Four Implements

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 2, 11 - 18, 01.06.2008

Öz

Kaynakça

  • BEMAK. F. . KEYS. S. (2000). Violent and Aggressive Youth. intervention and Prevention Strategies for Changing Times. Ca1ifomia.Corvin Press. inc.
  • BİLGE. F. (1996). Danışandan hızaian ve bilişsel davranışçı yaklaşımlarla yapılan etkileri. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara: Ankara Hacettepe Üniversitesi.
  • CHEMTOB M. C.. NOVACO, R. W. HAMADA. R. S. GROSS. M. D. (1997).
  • Cognitive-Behavioral Treatment For Severe Anger Ün Posttraumatic Stress ÇAYKÖYLÜ. A.. KULOĞLU. M.. AKSU. H. (2006). Okullarda Şiddet ve Çocuk
  • Suçluluğu. Çocuk ve Suç (Ed. Erçetin. Ş. 2006). Hegem Yayınları:4
  • FEiNDLER. E. L. (2006). Anger Related Disorders: A Practitioner’s Guide to
  • Comperative Treatments. Springer Series on Comperative Treatments for Psychological Disorders (Ed. Arthur Freeman). New York. GOLDSTEIN. A.. Barry. W. (1994). Aggression Replecement Training. Curriculum and Evaluation. 25.( l ).
  • GUTLOFF (1999). GUTLOFF. K. (1999). National Education Association Today. ('2).
  • Psikolojik Yardım El Kitabı. (T. Ergene. S. Aydemir Sevim Çev.). Ankara. Mentis Yayıncılık. Behavior: The Role Of Structure And Social Context. Journal of Adolescence 23. MANCiNi. J. A. HUEBNER. A. J. (2004). Adolescent Risk Behavior Patterns:
  • Effects of Structured Time-Use. Interpersonal Connections. Self-System Characteristics, and Socio—Demographic Inşuences. Child And Adolescent Social Work Journal V. 21-6. MORGAN. S?. (1998) Effect Of Anger Coping Training On Aggressive Boys
  • Attending A Behavioral Day Treatment Program. Hostra University Journey. UMi Company. The Relationship Between Anger And Aggressive Driving. Aggression and Violent Behavior 12 (2007) 156—176.
  • NOVACO. R. W. (1975). Anger Control. Canada. BC: Health and Company.
  • Differences iıı Aggressive Behavior. Aggression and Violent Behavior 13 (2008) —430
  • Behavioral Approach To Reduce School Violence. Research on Social Work Practice, 99 (4), 399-427. YEŞİLYAPRAK. B. (2007). ilköğretimde Gelişimsel Rehberlik. Morpa Kültür Yayınları. istanbul.

ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 2, 11 - 18, 01.06.2008

Öz

Kaynakça

  • BEMAK. F. . KEYS. S. (2000). Violent and Aggressive Youth. intervention and Prevention Strategies for Changing Times. Ca1ifomia.Corvin Press. inc.
  • BİLGE. F. (1996). Danışandan hızaian ve bilişsel davranışçı yaklaşımlarla yapılan etkileri. (Yayınlanmamış doktora tezi). Ankara: Ankara Hacettepe Üniversitesi.
  • CHEMTOB M. C.. NOVACO, R. W. HAMADA. R. S. GROSS. M. D. (1997).
  • Cognitive-Behavioral Treatment For Severe Anger Ün Posttraumatic Stress ÇAYKÖYLÜ. A.. KULOĞLU. M.. AKSU. H. (2006). Okullarda Şiddet ve Çocuk
  • Suçluluğu. Çocuk ve Suç (Ed. Erçetin. Ş. 2006). Hegem Yayınları:4
  • FEiNDLER. E. L. (2006). Anger Related Disorders: A Practitioner’s Guide to
  • Comperative Treatments. Springer Series on Comperative Treatments for Psychological Disorders (Ed. Arthur Freeman). New York. GOLDSTEIN. A.. Barry. W. (1994). Aggression Replecement Training. Curriculum and Evaluation. 25.( l ).
  • GUTLOFF (1999). GUTLOFF. K. (1999). National Education Association Today. ('2).
  • Psikolojik Yardım El Kitabı. (T. Ergene. S. Aydemir Sevim Çev.). Ankara. Mentis Yayıncılık. Behavior: The Role Of Structure And Social Context. Journal of Adolescence 23. MANCiNi. J. A. HUEBNER. A. J. (2004). Adolescent Risk Behavior Patterns:
  • Effects of Structured Time-Use. Interpersonal Connections. Self-System Characteristics, and Socio—Demographic Inşuences. Child And Adolescent Social Work Journal V. 21-6. MORGAN. S?. (1998) Effect Of Anger Coping Training On Aggressive Boys
  • Attending A Behavioral Day Treatment Program. Hostra University Journey. UMi Company. The Relationship Between Anger And Aggressive Driving. Aggression and Violent Behavior 12 (2007) 156—176.
  • NOVACO. R. W. (1975). Anger Control. Canada. BC: Health and Company.
  • Differences iıı Aggressive Behavior. Aggression and Violent Behavior 13 (2008) —430
  • Behavioral Approach To Reduce School Violence. Research on Social Work Practice, 99 (4), 399-427. YEŞİLYAPRAK. B. (2007). ilköğretimde Gelişimsel Rehberlik. Morpa Kültür Yayınları. istanbul.
Toplam 14 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ahmet Özmen Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2008
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Özmen, A. (2008). ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(2), 11-18.
AMA Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Haziran 2008;1(2):11-18.
Chicago Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 2 (Haziran 2008): 11-18.
EndNote Özmen A (01 Haziran 2008) ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 2 11–18.
IEEE A. Özmen, “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 2, ss. 11–18, 2008.
ISNAD Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/2 (Haziran 2008), 11-18.
JAMA Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1:11–18.
MLA Özmen, Ahmet. “ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme)”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 2, 2008, ss. 11-18.
Vancouver Özmen A. ÖFKE İLE BAŞA ÇIKMA EĞİTİMİ; (Dört Uygulama Üzerine Bir İnceleme). Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2008;1(2):11-8.