BibTex RIS Kaynak Göster

Big Brother is Watching Efl Classrooms: A Project on Supporting Students’ Speaking Skills with a Monitoring System

Yıl 2009, Cilt: 1 Sayı: 3, 47 - 57, 01.03.2009

Öz

İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ

Yıl 2009, Cilt: 1 Sayı: 3, 47 - 57, 01.03.2009

Öz

Bu makale öğrencinin konuşma becerilerini desteklememek için hazırlanmış bir projeyi açıklamak için yazılmıştır. Kamera sistemi ile bir sınıfta İngilizce’nin sürekli kullanımının sağlanması hedeflenmiştir. Öğrenciler hafta içi her gün öğleden sonar bu sınıfta kameraların kontrolü altında çeşitli aktiviteler sürdürmüşlerdir.sınıfta kameraların olması, öğretmenin olmasından daha etkili bulunmuştur. Bu proje Atatürk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Dil Eğitimi Bölümünde uygulanmıştır

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suna Akalın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2009
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Akalın, S. (2009). İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(3), 47-57.
AMA Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Mart 2009;1(3):47-57.
Chicago Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 3 (Mart 2009): 47-57.
EndNote Akalın S (01 Mart 2009) İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 3 47–57.
IEEE S. Akalın, “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 3, ss. 47–57, 2009.
ISNAD Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/3 (Mart 2009), 47-57.
JAMA Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1:47–57.
MLA Akalın, Suna. “İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 3, 2009, ss. 47-57.
Vancouver Akalın S. İNGİLİZCENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİLDİĞİ SINIFLARDA BİRİ BİZİ GÖZETLİYOR: ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA YETENEKLERİNİ GELİŞTİRMEK İÇİN KAMERA SİSTEMİ PROJESİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(3):47-5.