APA |
Elkılıç, G., & Han, T. (2009). AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, 1(3). |
|
AMA |
Elkılıç G, Han T. AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. Mart 2009;1(3). |
|
Chicago |
Elkılıç, Gencer, ve Turgay Han. “AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1, sy. 3 (Mart 2009). |
|
EndNote |
Elkılıç G, Han T (01 Mart 2009) AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1 3 |
|
IEEE |
G. Elkılıç ve T. Han, “AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”, Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 3, 2009. |
|
ISNAD |
Elkılıç, Gencer - Han, Turgay. “AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi 1/3 (Mart 2009). |
|
JAMA |
Elkılıç G, Han T. AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1. |
|
MLA |
Elkılıç, Gencer ve Turgay Han. “AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ”. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi, c. 1, sy. 3, 2009. |
|
Vancouver |
Elkılıç G, Han T. AMERİKAN VE İNGİLİZ İNGİLİZCESİ ARASINDAKİ FARKLILIKLAR: ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENLER AÇISINDAN ZORLUKLAR: KAFKAS ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ. Kafkas Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitü Dergisi. 2009;1(3). |
|